Mert rengeteg eszköz áll rendelkezésre a strukturált XML feldolgozáshoz, amiket egy szabad formátumú, mezei txt-nél neked kell megírni.
2015. nov. 12. 19:32
Hasznos számodra ez a válasz?
2/13 SimkoL válasza:
Én aljas és szemét módon egyedi fájlba mentem a programjaim beállításait - jó van amikor szabványos 'ini'-be, ha azt akarom, hogy 'olvasható legyen. Ez pl: ' ŔS@ @_Ŕ R@ PŔ Q@ QŔ :Ŕ B@ €FŔ @ 0@ .@ @ 1@ @ @ @ đ? 4@DĆ @W@ đ? 0{@ @o@ xŔ N@ đ? 5@ @ Px@ 0@ Ť@ —@ pv@ @o@ `sŔ (@ đ? P@ @ 0Ŕ "»Ŕ F@ b@ đ‰@ T¤Ŕ @ i@ &@ Ŕy@ @Ź@ ÉĹ@ € ˙˙€ ' egy FMOD.Dll- re épülő lejátszóm mentett beállítása.
2015. nov. 12. 20:07
Hasznos számodra ez a válasz?
3/13 anonim válasza:
XML-be menteni egyszerűbb. .NET-ben pl 3 sor serializálni és deserializálni "bármilyen" objektumot... nem kell neked külön figyleni, hogy ez egész szám, az dátum, amaz egy lista, stb.
Bár hozzátenném, hogy bináris formába (mármint ahogy a .NET menti, nem egyedi bináris formátumba) is hasonlóan egyszerű kiirni.
2015. nov. 12. 22:51
Hasznos számodra ez a válasz?
4/13 SimkoL válasza:
Akik (újfent) lepontoztak valószínűleg abszolúte nem értenek a programozáshoz. Egy játék állását (és sok más dolgot) nem rakok olyan file-ba (vagy olyan formátumban) ami könnyen olvasható, értelmezhető és így módosítható.
2015. nov. 12. 23:03
Hasznos számodra ez a válasz?
5/13 anonim válasza:
Ha népszerű a játék teljesen mindegy mibe rakod, legyen kényelmes a használata. A játék memóriáját is ott módosítod ahol akarod, ergo felesleges a mentésen szórakozni titkosítással.
2015. nov. 13. 00:06
Hasznos számodra ez a válasz?
6/13 tabaki válasza:
@#5:
Hm, nem egészen világos, hogy mi köze az adatok titkosításának a kezelés egyszerűségéhez.
A második mondatodat meg nem értem.
2015. nov. 13. 12:48
Hasznos számodra ez a válasz?
7/13 SimkoL válasza:
Egy játék azért játék, hogy játszd végig a pályákat, az ügyességed, eszed ???? alapján haladj, nem azért, hogy átírd a mentéseket és előrébb legyél. A kezeléshez pedig annyit, hogy igen balf...nak kell lenni, hogy ne tudjak egy-két eljárást, függvényt megírni az egyedi adataim, adatbázitom mentéséhez, betöltéséhez.
2015. nov. 13. 14:04
Hasznos számodra ez a válasz?
8/13 SimkoL válasza:
'A játék memóriáját is ott módosítod ahol akarod', de tudod-e, hogy hol kell és hány helyen ? Ha komolyan gondolom, teszek bele annyi 'buktatót', hogy ne legyen, elmenjen a kedved a 'piszkálásától'.
2015. nov. 13. 14:21
Hasznos számodra ez a válasz?
9/13 anonim válasza:
Nem lehet úgy offline játékot megírni, hogy ne lehessen benne csalni, de ez elég egyértelmű. Mint írtam HA népszerű a játék akkor lesz akinek megéri csalást készíteni amit elad pénzért, így szívesen fektet időt a kibogarászásával.
2015. nov. 13. 15:15
Hasznos számodra ez a válasz?
10/13 anonim válasza:
"igen balf...nak kell lenni, hogy ne tudjak egy-két eljárást,
függvényt megírni az egyedi adataim, adatbázitom
mentéséhez, betöltéséhez."
Már a szerializálás is sok buktatót rejt: endianness, encoding, double reprezentáció, és akkor még hol vagyunk egy akár csak in-memory adatbázistól. Ezt pár függvénynek titulálni elég felelőtlen egyszerűsítésnek tűnik.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!