Lua vagy Python megfelelőbb játékfejlesztéshez?
Figyelt kérdés
Sziasztok! Webprogramozóként tevékenykedtem az elmúlt időben, így van tapasztalatom a programozás terén. Egy ideig használtam a C, illetve C# nyelveket is. A Python és a Lua szintaxisa (a PHP szintaxisa után) kissé bántotta a szememet. Melyiket ajánlanátok 2d-s, vagy akár 3d-s játékok elkészítéséhez?2015. okt. 18. 20:54
2/4 Tengor válasza:
A Pythonnak van sajat jatek es SDL modulja, igy talan 0-rol indulni azzal konnyebb. Viszont ha van mar tapasztalatod, akkor tudod, hogy orultseg 0-rol kezdeni valamit, ha azt mar masok megcsinaltak. Igy az inkabb a donto, hogy a kivalasztott framework mit tamogat.
3/4 anonim válasza:
Egyrészt a Python sokkal hordozhatóbb, mert a Luát mindig alkalmazzák valamilyen környezethez, másrészt Pythonban sokkal többen programoznak és nagyobb fejlesztői közösség áll mögötte, és ezért sokkal több segítséget kaphatsz hozzá az interneten is. Nekem egyértelmű.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!