Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Lua vagy Python megfelelőbb...

Lua vagy Python megfelelőbb játékfejlesztéshez?

Figyelt kérdés
Sziasztok! Webprogramozóként tevékenykedtem az elmúlt időben, így van tapasztalatom a programozás terén. Egy ideig használtam a C, illetve C# nyelveket is. A Python és a Lua szintaxisa (a PHP szintaxisa után) kissé bántotta a szememet. Melyiket ajánlanátok 2d-s, vagy akár 3d-s játékok elkészítéséhez?

2015. okt. 18. 20:54
 1/4 anonim ***** válasza:
A kettő közül Python.
2015. okt. 18. 21:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 Tengor ***** válasza:
A Pythonnak van sajat jatek es SDL modulja, igy talan 0-rol indulni azzal konnyebb. Viszont ha van mar tapasztalatod, akkor tudod, hogy orultseg 0-rol kezdeni valamit, ha azt mar masok megcsinaltak. Igy az inkabb a donto, hogy a kivalasztott framework mit tamogat.
2015. okt. 19. 07:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
Egyrészt a Python sokkal hordozhatóbb, mert a Luát mindig alkalmazzák valamilyen környezethez, másrészt Pythonban sokkal többen programoznak és nagyobb fejlesztői közösség áll mögötte, és ezért sokkal több segítséget kaphatsz hozzá az interneten is. Nekem egyértelmű.
2015. okt. 19. 07:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
Köszönöd a válaszokat.
2015. okt. 21. 07:26
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!