Új játék fejlesztése már kész nyílt forráskódú játékokból?
Összefoglaló? Mégis hogy gondolod? 4 oldalas tutorialban összekevered a quaket meg a minecraftot?
Nyilván meg kellene tanulni először programozni. Pár év múlva pedig vissza lehet térni az "utána?" kérdése.
"van hozzá valamilyen összefoglaló segítség neten, esetleg tapasztalat? "
nyilván elsőnek a programozást kéne elsajátítani, meg ami még szükséges stb.
tutorial? nincs(esetleg lehet olyasmi, hogy hogy állítsd fel a....(nem jut eszembe a neve), de itt egy példa: [link] ), azt felejtsd el, max. dokumentáció van, hogy mi mit csinál, feltéve ha van
de ez nem lesz egyszerű hozzákezdeni, nem olyan min egy nagyon kis consolos feladatnál hogy szépen végig megyek a main függvényen keresztül és értelmezem a dolgokat stb.
ezek a játékok, rengeteg sorból állnak
Azért tudok én programozni, és úgy tudom ezeket a játékokat is úgy csinálják, hogy minél érthetőbb legyen a forráskód a rajta dolgozó programozók számára, tehát szigorú szabályok alapján.
Ha nem is egyszerű megérteni, biztosan meg lehet, hiszen nem egy ember készítette, de egy ember találta ki a jelölésrendszert.
Egyébként egyetemista vagyok egy snake-t már össze bírok hozni, de még nem láttam egy komolyabb játék forráskódját. Utána szeretnék nézni, de eléggé időigényes olyat keresni, amelyez van fejlesztői dok is. Főleg, hogy eléggé szegényes az angolom...
Tudtok esetleg fejből ilyen játékot?
Nem a régiség a lényeg, a Pacmannek a mai napig zárt a forráskódja.
"Valami régi 2d-s játék esetleg?"
már mint mondani egy open-source 2d játékot?
ezt találtam így elsőre: [link]
hát angol az kelleni fog, + nem is baj ha tudsz egy +1-ig nyelvet
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!