Hogyan tudok 3 objektumot létrehozni, ha van egy külön . H és egy . Cpp? Tehát az kéne, hogy beírom a programba, hogy #include "akarmi. H" és ne kelljen mindig ezutám létrehozni az objektumokat.
Figyelt kérdés
2015. júl. 29. 17:48
1/6 A kérdező kommentje:
tehát egyszer valahol vagy a header vagy kifejtő fájlban valahogy (kérdéses) létrehozni őket.
tudom, hogy meg lehet csinálni, de nem megy
2015. júl. 29. 17:55
2/6 anonim válasza:
Pontosan mit szeretnél három globális változót a header-ből. Hát belerakod és működik.
3/6 anonim válasza:
A .h fájlban deklarálod az osztályokat, a .cpp fájlban definiálod (implementálod, megírod), és minden más fájlban csak include-olod a .h fájlt. A többi a fordító/linker dolga.
4/6 anonim válasza:
Szerintem te magad sem tudod, hogy mit akarsz.
5/6 anonim válasza:
"és ne kelljen mindig ezutám létrehozni az objektumokat"
El sem tudom képzelni, eddig hogy csináltad.
6/6 anonim válasza:
Van egy osztályod, a .h fájl a deklarációkkal, és a .cpp az implementációval. Sajnos nem úszod meg az objektumok létrehozását, de ne aggódj!
Akarmi akarmi1 = Akarmi();
Akarmi akarmi2 = Akarmi();
Akarmi akarmi3 = Akarmi();
Kész is a három objektum. Kivéve, ha az Akarminek nincs alapértelmezett konstruktora.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!