(Android programozás) Hogyan kell timer-t létrehozni?
Így próbáltam de amikor lejárt kifagyott a program:
Timer myTimer = new Timer();
TimerTask myTask = new TimerTask() {
@Override
public void run() {
mytextview.setText("Idő.");
}
};
public void button1OnClick(View v)
{
myTimer.schedule(myTask,1000);
if (szamlalo == 0) gomb1.setText("Kattints");
szamlalo++;
gomb1.setVisibility(View.INVISIBLE);
gomb2.setVisibility(View.VISIBLE);
mytextview.setText("Click Master. Pont:"+szamlalo);
}
Mi a hiba?
TimerTask myTask = new TimerTask() {
@Override
public void run() {
mytextview.setText("Idő.")
}
}
;
talán csak ennyi, de én még elég kezdő vagyok android programozás terén.
Így: "Timer myTimer = new Timer();".
Létre is hoztad.
Mi járt le? Hiszen el se indítottad.
Itt van: [link]
Egyébként akkor indul a timer amikor megnyomom a gombot.
Egyébként ez csak egy részlet a kódból.
Az egész program annyiból áll hogy a felületen két gomb van. Az második alapból láthatatlan és ha rányomsz az első gombra akkor a "Start" felirat lecserélődik a "Kattincs" feliratra és láthatatlanná válik a második gomb pedig láthatóvá válik. Ezután meg kell nyomni a második gombot és akkor az újból láthatatlanná válik és újból az első lesz látható és azt kell megnyomni és így tovább, tovább.
Eddig meg is tudtam csinálni.
A játéknak akkor lesz vége ha egy gombnyomás után egy másodpercen belül nem nyomod meg a következő gombot.
Ez az amit már nem tudtam megcsinálni.
> Nincs hibaüzenet. Egyszerűen a telefon kiírja hogy az alkalmazás váratlanul leállt.
És a LogCat-ben sincs semmi? Ott azért kéne ilyenkor piros sorokat látnod, ami közelebb visz a probléma gyökeréhez.
(A telefont a gépre kéne kötni és úgy futtatni az appot - USB hibakeresést be kell kapcsolni a telón.)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu