Processing alatt hogyan kell a scroll bart tobb objektummal osszekotni?
Processingel ismerkedek jelenleg a scroll bar kesziteset tanulgatom.A scroll bart osszekottni egy kepel vagy egy objektummal az mar megy de tobb objektum osszekotese scroll barral az mar problemat okoz nekem.Eddig jutottam a koddal:a lenyeg hogy mindkettonek mozognia kellene.A problema ott van hogy rect 2nel a 90,10 helyet parentNodeX-rectX[i],parentNodeY-rectY[i] kellene megadnom.ekkor egyutt is mozog a ketto csak egymasbafolynak.:-(
float handleX;
float handleY;
float handleW=30;
float handleH=15;
boolean isDraggable=false;
int handleFill=10;
int windowWidth;
int rectCount=3;
float[]rectX=new float[rectCount];
float[]rectY=new float[rectCount];
float parentNodeX,parentNodeY;
void setup(){
size(200,200);
windowWidth=width-20;
handleX=width-21;
handleY=height/5-handleH/2;
parentNodeX=windowWidth/10;
parentNodeY=height/20;
}
void draw(){
background(255);
fill(80);
rect(windowWidth,3,width-3,height-2);
for (int i=1;i<rectCount;i++){
rect(parentNodeX-rectX[i],parentNodeY+rectY[i],40,40);
}
rect(windowWidth,5,width-5,height-1);
for (int i=2;i<rectCount;i++){
rect(90,10,40,40);
}
fill(handleFill);
rect(handleX,handleY,handleW,handleH);
if (isDraggable && mouseY>handleH/2 && mouseY<height-handleH/2){
handleY=mouseY-handleH/2;
parentNodeY=(handleY+handleH/2)+(handleY+handleH/2-height/2)*(1000/1075);
}
}
void mousePressed(){
if (mouseX>handleX && mouseX<handleX+handleW &&
mouseY>handleY && mouseY<handleY+handleH){
isDraggable= true;
handleFill= color(100,200,255);
}
}
void mouseRelased(){
isDraggable= false;
handleFill= 150;
}
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!