Tudna vki segíteni hogy hol csináltathatok FPS akció játékokat (Nem neten elérhetőt, hanem letölthetőt. A minőség nem éppen CoD AW szint). )?
Kb. valami ilyesmire gondoltam (talán egy kicsit jobbra) )
Neve igazából War of Soldiers. Játékmenete: többjátékos és egyjátékos (kampány). Ha pénzbe kerül kérlek jelezzétek. Úgy még gondolkodnék rajta (gondolom ingyen senki sem csinálna tehát nem baj csak az ár ha nagyon horibilis arra az esetre mondom). Én nem tudnék csak ötleteket adni. Minőség határ többféleképpen: Counter Strike 1.6, Battlefield 1942. Előre is kösz a válaszokat (Kérlek titeket hogy weboldal árat is úgy körül-belülre írjatok. Illetve az is fontos hogy a két játékmenet közül mind a kettő benne legyen. Természetesen a játékot ingyenesre tervezem (letölthető). Más: nem CD-s hanem !LETÖLTHETŐ!!
Szépen sorjában így lenne illő haladnod:
- Mi az a programozás, mire jó, miért jöttek létre a számítógépek?
- Tanulsz egy kis algoritmizálást, hogy pszeudokódban hogyan lehet megírni egyszerűbb programokat, megtanulsz egy-két vezérlési szerkezetet (ez ahhoz kell, hogy segítse a programozói gondolkodás kialakulását)
- Elsajátítod az egyszerűbb adatszerkezetek elvi működését (tömb, láncolt lista, verem, sor, hash tábla stb.)
- Választasz egy programozási nyelvet
- Hello World
- Kifejezések, utasítások
- Változók
- Egyszerű beolvasás konzolról
- Vezérlési szerkezetek
- Előre megírt függvények használata
Most tartunk ott, hogy meg tudsz írni egy "gondoltam egy számot, találd ki" játékot
- Függvények, eljárások írása
- Karakter/stringkezelés
- Fájlkezelés (szöveges és bináris)
Már meg tudsz írni egy Legyen Ön is Milliomost konzolosan
- OOP alapelvek megismerése
- Eseményvezérelt programozás, egyszerű ablakos szoftverek készítése
- XML, JSON állományok létrehozása és feldolgozása
- Egy RDBMS rendszer megismerése (pl. MySQL, Microsoft SQL Server, Oracle...)
- Több szálon futó programok, párhuzamosítás
- Hálózati alapismeretek elsajátítása, főleg TCP és UDP
- Hálózaton kommunikáló programok írása
Már mehet a felhasználóbarát ablakos kvízjáték hálózaton multiplayerben
- Matematikai ismeretek elsajátítása, vektorok, mátrixok, koordinátageometria, koordinátatranszformációk mátrixokkal
- Számítógépi grafikai ismeretek, hogyan rajzol ki a gép egy pontot, vonalat, görbét, Window to Viewport transzformáció, 3D-s objektum leképezése 2D síkra, stb.
- DirectX vagy OpenGL közül választasz egyet
- Megpróbálod alkalmazni a grafikai ismereteidet
- Felhasználói interakció kezelése
- Textúrázás
És, már mehet a már immáron grafikus kártyát kihasználó multiplayer Pong vagy valami platformjáték
- Egyszerűbb 3D-s objektumok rajzolása, animálása
- Összetettebb 3D-s világ létrehozása
- Megpróbálsz megírni egy egyszerűbb grafikus motort (hogy lásd a lelki világát mondjuk a CryEngine-nek)
És már meg tudsz írni elméletben egy WoW-ot (csak épp egyedül kevés vagy hozzá).
Üdv, egy harmadéves programtervező infós hallgató.
#3:
Nagyon kösz a választ. Hihetetlenül hasznos volt (többieknek is). De én nem gondolnám hogy a War of Soldiers-hez ekkora tudomány kellene. Írd meg ha hülyeséget mondok, de szerintem olyanhoz amire én gondoltam leragadhatunk a Legyen Ön Is Milliomos szinten. Próbáld ki, de én őszintén nem mondanám meg hogy azzal a Unity annyit dolgozott volna (mint már a War of Soldiersel [javíts ki ha tévedek!!!!]). CS 1.6-tal is így vélekedek. Ég totál alap texture pack, talaj úgyszintén. Szintek: nem nagy durranás. Fegyverekkel dolgozhattak valamennyit, de azzal sem hiszem hogy túl sokat. 1# 2#: milliók??? Ennyire nem gondoltam. Akkor Cod Aw milliárdok??? Én eddig arra gondoltam hogy inkább sok idő!? Bár az idő pénz... Battlefield 1942 tényleg egy kicsit túlzás. Viszont mit gondoltok ha lenne egy jó ötletem valaki össze tudná hozni hogy nekem ez ne kerüljön semmibe (már ha díjazná). Bár nem sok reményt fektetnék bele én magam sem egy PPT prezentációba. Csak ajánlanék egy elgondolást. De kinek? Sledgehammer Games, EA Studio. Ha azt mondják hogy nem akkor nem azt nyílvánvaló hogy megértem. Visszatérve #3 mennyi idő elvégezni egy programozói iskolát?
Ja és mi a helyzet mondjuk egy sokkal egyszerűbbel:
Minecraft kliens
?
"De én nem gondolnám hogy a War of Soldiers-hez ekkora tudomány kellene. Írd meg ha hülyeséget mondok"
Hülyeséget mondasz.
"Visszatérve #3 mennyi idő elvégezni egy programozói iskolát?"
3 év az alapképzés, amit a legtöbben inkább 4-5 év alatt végeznek el, utána még 1-2 év szakmai gyakorlat, hogy tényleg elmondhasd, hogy tudsz valamennyire programozni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!