Volna egy ötletem játékra és segítséget szeretnék a megvalósításban!?
Naszóval volna ötletem, hogy mi legyen benne meg minden, egy egyszerű 2D-s városépítős (simcity-szerű) játékról lenne szó. A python nyelvvel tisztában vagyok és az unity-t is elkezdtem nézegetni. Játékot még nem csináltam és először alapvetőekkel szándékozom próbálkozni (pl.: amőba meg pong meg ilyenek) aztán komolyabban. Szóval ha ezek megvannak, akkor utána mivel kéne folytatnom? A pythonnal jól lehetne ilyen játékot készíteni? Vagy muszáj lenne C++, C# vagy Java?
Előre is köszönöm!!
#1
Meglepődnél, hogy milyen komplex dolgokat csinálnak pythonban - nem egy játéknál a játéklogikát is teljesen pythonban írják.
Unity alatt viszont nem veszed túl sok hasznát a pythonnak, a boo ugyan hasonló szintaxisú, de ennyiben kimerül a hasonlóság(apró túlzással), és unity5 től már nem is írnak dokumentációt - a kódok ugyan még működnek, de arra nincs semmilyen garancia, hogy támogatva lesz hosszú távon is. Ha játékokat szeretnél csinálni, és még nincs túl sok tapasztalatod, akkor én maradnék a pythonnál(a játékok amiket írtál teljesen jók kezdésnek), utána váltanék egy másik nyelvre(akkor már inkább az új nyelvre tudsz koncentrálni, nem magára a programozás elméletére). C++ akkor kell, ha engine t akarsz írni, ha játéklogikát, akkor olyan nyelvet választanék, amivel egyszerűbb haladni. Pythonhoz pygame, esetleg panda3d t lehet használni(biztosan van még pár alternatíva, 2-2,5 éve ezeket ajánlották a legtöbben).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!