Játékfejlesztésben milyen területen lenne jó elhelyezkedni?
Figyelt kérdés
"Álom-munkám", hogy egy játékfejlesztő legyek, akár egy indie, akár egy nagyobb cégnél.
Ugyebár rengeteg feladat van (programozó, modellező, grafikus...), és ezen belül is lehet bőven specializálódni (engine programozás, level design, karakter design...).
Szerintetek milyen területet "érdemes választani", és arra hogy gyakoroljak, készüljek, ha érdekel.
Ja és szerintetek inkább a "mindenből egy kicsit" elvet kövessem, vagy nagyon specializálódjak egy feladatra/témára?
13/F
2015. jan. 22. 16:17
1/2 anonim válasza:
elsőnek szerintem mindenből egy kicsit, aztán eldöntöd neked mi tetszik és azt csinálod tovább
miért? mert azt amit nem szeretsz csinálni azt nem is fogod csinálni...(max. ha rá vagy kényszerülve)
2/2 anonim válasza:
amelyikben jó vagy, én először programozást akartam tanulni, de kiderült hogy gyökér vagyok hozzá, utána modellezést tanultam és rájöttem hogy ahhoz értek. Persze ha értesz mindkettőhöz, akkor érdemes mindkettőt tanúlni, minél több dologhoz értesz, annál jobb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!