Mért áll le a program a code bloksba? (C)
#include <iostream>
#include <stdio.h>
using namespace std;
int main()
{
int oszlop,sor;
int M [oszlop][sor];
printf("Hany oszlopa legyen a matrixnak?");
scanf("%d",&oszlop);
printf("Hany sora legyen a matrixnak?");
scanf("%d",&sor);
return 0;
}





int M [oszlop][sor];
A bekérés után legyen





int M [oszlop][sor];
Ilyen ne legyen sehol. Nem tudsz változó méretű tömböt így definiálni, azt majd később megtanulod hogyan kell. (new a kulcsszó).
Addig definiálj egy elég nagy tömböt, aminek majd kis részét fogod használni:
int M[100][100];





#include <stdio.h>
int main()
{
int oszlop,sor;
int m[100][100];
printf("Hany oszlopa legyen a matrixnak?");
scanf("%d",&oszlop);
printf("Hany sora legyen a matrixnak?");
scanf("%d",&sor);
return 0;
}
Így is? Mi az hogy leáll?
(Persze, mindjárt leírom a dinamikusat is csak ez működjön.)





#include <stdio.h>
int main()
{
int sor,oszlop;
printf("Sorok szama = ");
scanf("%d",&sor);
printf("Oszlopok szama = ");
scanf("%d",&oszlop);
int M[sor][oszlop];
return 0;
}










Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!