Linux milyen programokat futtat?
Figyelt kérdés
Szeretném a linux-3.17.4-et átírni és teljesen átszabni egy media player-hez. Programozó vagyok, a gond csak az hogy Windows-ra írtam csak progikat. Hogyan kezdjem el, mit tanácsoltok? Linux milyen programokat futtat?2014. nov. 23. 15:56
1/11 A kérdező kommentje:
* Kiterjesztésre gondolok, mint pl. Windowsnál *.exe
2014. nov. 23. 16:00
2/11 anonim válasza:
Az exe megfelelője a kiterjesztés nélküli futtatható állomány, ezen kívül futtat még .sh, .py, .php, stb. szkripteket, ha az interpreter fent van hozzá.
3/11 Tengor válasza:
Sántít nekem ez a dolog. Programozó vagy, de nem tudsz infókat megkeresni a Google-vel? A kijelentésed sérti az igazi programozókat.
Egyáltalán mit akarsz átszabni? Milyen lejátszót akarsz csinálni? Miért?
4/11 A kérdező kommentje:
Hát, az igazság az hogy még kezdő, DE már programozó vagyok. Több programot írtam már Windows alatt, és Android játékokat is. Újabban most érdekelnek a médiaeszközök is, mert van egy egészen jó ötletem és szeretném kivitelezni. Már van grafikus által készített GUI a médiaeszköznek (nevezzük most így), és készítettem hozzá egy Windows emulátort. Most viszont szeretném élesben elkészíteni.
2014. nov. 23. 16:27
6/11 anonim válasza:
"Sántít nekem ez a dolog"
Szerintem nincs lába, és nem is volt sose :D
8/11 anonim válasza:
Te "portolni" akarsz.
Most már tudod mire keress rá google-n
9/11 anonim válasza:
Egyszerűbb lenne átírnod a media playert, mint a Linuxot egy Windows cucc futtatására.
A leggyakoribb Windows-függő fejfájlok a windows.h és a conio.h, de lehet a lejátszóban olyan library is, ami nem férhető hozzá Linuxon. Ezeket nézd meg.
Ha nem férsz hozzá a forrásakódhoz, akkor az egészet megette a fene.
10/11 Tom Benko válasza:
Miért akarod a kernelt átírni? Mit keres benne egy tipikusan userspace program?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu