Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » C# a tömbök esetében lenne...

C# a tömbök esetében lenne egy kérdésem (kezdő vagyok)?

Figyelt kérdés

Íme egy tömb példa:

using System;

using System.Collections.Generic;

using System.Linq;

using System.Text;

using System.Threading.Tasks;


namespace ConsoleApplication2

{

class Program

{

static void Main(string[] args)

{

Random r = new Random();

int[] tomb = new int[5]; // 5 számot ír ki, 5 elemből áll

for (int a = 0; a < 5; ++a)

{

tomb[a] = r.Next(50); // random szám max 50-ig

}

for (int a = 0; a < 5; ++a)

{

Console.Write(tomb[a] + " ");

}

Console.ReadKey();

}

}

}


Nem értem, hogy a for(int-nél amiket megadunk azok micsodák? :O Miért van ott ez hogy for (int a = 0; a < 5; ++a) ? Nem értem a logikáját... New Randomnál világos nagyjából, hogy 5 szám lesz, de nem teljesen világos az egész, valaki szakzsargon nélkül érthetően elmagyarázná légyszíves !



2014. nov. 16. 11:55
1 2
 11/17 Tengor ***** válasza:
Szerintem keress valakit, aki korrepetál a 0-tól. Hiába magyarázzuk, az alapokkal nem vagy tisztában.
2014. nov. 16. 20:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/17 A kérdező kommentje:
két hete tanulunk programozni, de már itt tartunk... :D neten olvastam ma végig, de nem jövök rá pontosan a működési elvére.
2014. nov. 16. 20:08
 13/17 Tengor ***** válasza:
Derék, hogy a neten kutakodsz, sajnos személyes tapasztalat, hogy amíg nincsenek kellően erős alapok, addig a netes irodalom semmit nem ér.
2014. nov. 16. 20:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/17 A kérdező kommentje: