Melyiket valasszam jatekfejleszteshez? C#-ban
Nemreg attertem Javarol C#-ra, szeretnek jatekokat fejleszteni, de nem tudom, hogy mivel erdemes.
Sokan azt mondjak, hogy az XNA nehez, meg hogy a Unity 3d konyebb es jobb is. Unreal Engine az hogy mukodik, c++ programozasi nyelvet igenyel? vagy lehet valahogy c#-al is programozni benne... Mit ajanlotok
Ez IS kérdezted.
"Unreal Engine az hogy mukodik, c++ programozasi nyelvet igenyel? vagy lehet valahogy c#-al is programozni benne..."
Az xna halott, semmi értelme foglalkozni vele.
Ha csak ez a három alternatíva van, akkor egyértelműen unity, ue4 csak c++(vagy blueprint).
Viszont személy szerint nem javasolnám, hogy azonnal nekiáll egy kész engine t használni, ha egyszerre kell a nyelvet, és az engine t is tanulni, az nagyon durván lassítja a produktivitást.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!