Szerintetek milyen programozási nyelvet kéne használjak játékfejlesztéshez? Szeretnék egy kisebb játékot összedobni
Figyelt kérdés
2014. szept. 5. 21:38
1/4 anonim válasza:
Ezt úgy kell elképzelni, mintha szöget akarnál beverni a falba. Megteheted a kalapáccsal, a baltával, de még a húsklopfolóval is, csak azt kell tudnod, hogyan verd be a falba a szeget. A programozási nyelvek is csupán eszközök (mint pl. a kalapács), amik segítenek a céljaid elérésében. Csak azt kell tudnod, hogyan csinálj játékot.
2/4 anonim válasza:
Kisebb játékokra használhatod a Pythont, de gyorsabb lesz, ha C++-ban írod. Viszont akkor a fejlesztés is tovább tart. Valamit valamiért.
3/4 Solarian válasza:
Attól függ, hogy milyen típusút játékot szeretnél. Ha előreláthatólag nagy processzorigénnyel számolsz. (6000 objektum egyszerre dinamikus voltozása pl) akkor mindenképp C++. A minecraft is akármennyire egy 0 grafikailag egész komoly gépeket meg tud zabálni, mert java-ban van írva, ami egy magasabb szintű nyelv. Hogy a korábbi szögelős analógiával éljek: a C++ egy sima kalapács, amivel mindent meg lehet csinálni csak soká tart, míg a Java olyan mint egy ütvefúró (dolgozik helyetted, de ugye mennyivel nehezebb megemelni, mint egy sima kalapácsot).
4/4 Solarian válasza:
Jah egyébként tudsz már valamelyik nyelven? Mert ha enm akk sztem a C-vel kezdj.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!