Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Rfactorban hogyan tudom egy...

Rfactorban hogyan tudom egy jármű motorját módosítani? Teljesítményre gondolok. Milyen program kell hozzá?

Figyelt kérdés

2014. júl. 23. 12:55
 1/1 anonim ***** válasza:

semmilyen. Valahol kell lenni egy fáljnak, szöveges formátumú, és oda vannak írva értékek. Azokat az értékeket kell változtatgatni.


pl Race07 ben megnyitottam egy egyedileg letöltött kocsi fáljját, és ezt találtam, szóval ilyesmit keress:


Engine data generated by PhysicsEditor

RPMTorque=( 0.0, -58.1, -58.0)

RPMTorque=( 250.0, -42.5, -30.0)

RPMTorque=( 500.0, -38.8, 120.0)

RPMTorque=( 750.0, -35.2, 170.0)

RPMTorque=( 1000.0, -48.0, 230.0)

RPMTorque=( 1250.0, -55.4, 290.0)

RPMTorque=( 1500.0, -62.7, 340.0)

RPMTorque=( 1750.0, -79.3, 460.0)

RPMTorque=( 2000.0, -101.3, 520.0)

RPMTorque=( 2250.0, -81.8, 137.4)

RPMTorque=( 2500.0, -84.2, 142.6)

RPMTorque=( 2750.0, -87.8, 157.8)

RPMTorque=( 3000.0, -91.4, 178.7)

RPMTorque=( 3250.0, -93.8, 196.1)

RPMTorque=( 3500.0, -96.3, 217.0)

RPMTorque=( 3750.0, -100.0, 233.7)

RPMTorque=( 4000.0, -103.5, 252.7)

RPMTorque=( 4250.0, -107.1, 278.4)

RPMTorque=( 4500.0, -110.7, 302.2)

RPMTorque=( 4750.0, -114.3, 328.3)

RPMTorque=( 5000.0, -117.9, 354.3)

RPMTorque=( 5250.0, -121.0, 384.8)

RPMTorque=( 5500.0, -124.2, 410.9)

RPMTorque=( 5750.0, -127.6, 426.1)

RPMTorque=( 6000.0, -131.1, 441.3)

RPMTorque=( 6250.0, -133.0, 447.8)

RPMTorque=( 6500.0, -134.8, 452.2)

RPMTorque=( 6750.0, -137.6, 457.6)

RPMTorque=( 7000.0, -140.3, 460.9)

RPMTorque=( 7250.0, -143.0, 464.2)

RPMTorque=( 7500.0, -145.7, 465.2)

RPMTorque=( 7750.0, -147.8, 467.4)

RPMTorque=( 8000.0, -150.0, 467.5)

RPMTorque=( 8250.0, -152.2, 468.1)

RPMTorque=( 8500.0, -154.3, 468.5)

RPMTorque=( 8750.0, -156.5, 468.7)

RPMTorque=( 9000.0, -158.7, 468.9)

RPMTorque=( 9250.0, -162.1, 469.0)

RPMTorque=( 9500.0, -165.6, 469.6)

RPMTorque=( 9750.0, -167.6, 469.7)

RPMTorque=( 10000.0, -172.2, 470.2)

RPMTorque=( 10250.0, -176.1, 472.1)

RPMTorque=( 10500.0, -179.4, 468.8)

RPMTorque=( 10750.0, -184.8, 468.5)

RPMTorque=( 11000.0, -191.3, 468.5)

RPMTorque=( 11250.0, -197.8, 471.4)

RPMTorque=( 11500.0, -202.1, 471.4)

RPMTorque=( 11750.0, -206.5, 472.9)

RPMTorque=( 12000.0, -207.9, 472.9)

RPMTorque=( 12250.0, -210.6, 468.5)

RPMTorque=( 12500.0, -217.4, 461.1)

RPMTorque=( 12750.0, -221.9, 452.2)

RPMTorque=( 13000.0, -226.1, 443.3)

RPMTorque=( 13250.0, -230.5, 434.5)

RPMTorque=( 13500.0, -234.8, 421.2)

RPMTorque=( 13750.0, -239.1, 404.9)

RPMTorque=( 14000.0, -232.6, 385.7)

RPMTorque=( 14250.0, -232.6, 344.3)

RPMTorque=( 14500.0, -232.6, -84.8)

FuelConsumption=8.750e-05 // affected by throttle position and engine speed

FuelEstimate=1 // fudge factor for differences between vehicle types (used for lap estimates and AI pit scheduling)0.997

EngineInertia=0.09540 // rotational inertia of engine components

IdleThrottle=1 // throttle multiplier to help maintain idle speed

IdleRPMLogic=(1200, 1600) //(3900.0, 4100.0) // attempt to maintain idle speed between these RPMs

LaunchEfficiency=0 // efficiency (0.0-1.0) of launch control, or 0.0 if N/A

LaunchRPMLogic=(6500, 8500) // holds RPM in this range before launch (used for AI even if launch control is N/A!)

RevLimitRange=(12500, 100, 9)

RevLimitSetting=5

RevLimitLogic=5 // RPM range around current setting where rev limiter operates

RevLimitAvailable=1 // whether to use a rev limit (if 0, you still must have a "rev limit", just make it 40000 or so, and make sure to change [CONTROLS]->UpshiftAlgorithm to fix shifting points)

EngineMapRange=(0, 1, 5) // 0 = most driveable, max = most power (low gears only) (unimplemented)

EngineMapSetting=2

//EngineBrakingMapRange=(0, 1.230e-04, 6) // input throttle is ranged from minimum to 100%, with the minimum = setting * step * RPM,

//EngineBrakingMapSetting=3 // the default is 1 * 0.000133 * 15000 RPM = 2% applied throttle at zero input throttle

OptimumOilTemp=105 // degrees Celsius at which engine operates optimally

CombustionHeat=32 // degrees Celsius added per liter of fuel burned

EngineSpeedHeat=7.250e-04 // heat added linearly with engine speed

OilMinimumCooling=9.300e-04 // heat dissipated without radiator

OilWaterHeatTransfer=(0.09950, 1.670e-04) // heat transfer from oil to water (base, w/ engine speed)

WaterMinimumCooling=6.100e-04 // heat dissipated without radiator 3.900e-003

RadiatorCooling=(5.490e-04, 2.195e-04) // cooling rate with velocity (base, per setting)

LifetimeEngineRPM=(12950, 360) // (base engine speed for lifetime, range where lifetime is halved)

LifetimeOilTemp=(108, 2.9000) // (base oil temp for lifetime, range where lifetime is halved)

LifetimeAvg=10050 // average lifetime in seconds

LifetimeVar=3650 // lifetime random variance

EngineEmission=(0, 0.5000, 0.0) // where flames and smoke are emitted (relative to ref frame at rear axle)

EngineSound=(0, 0.5000, 0.0) // where engine sound is played (relative to ref frame at rear axle)

SpeedLimiter=1 // whether vehicle has a pitlane speed limiter

OnboardStarter=0 // whether vehicle restarts when stalled

StarterTiming=(3.20, 0.0, 0.0) // average and variable cranking time, then time to blend with starting sound

BoostEffects=(0.0,-0.060,0.00) // RPM increase per setting, fuel increase (1%) per setting, engine wear rate (101.5%) per setting

BoostPower=-0.0015

EngineBoostRange=(0.0,1.0,9)

EngineBoostSetting=0

2014. júl. 26. 22:35
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!