Absztrakt osztályban definiált adattagok értékadása hogy zajlik ebben az esetben a gyermekosztályokban?
Figyelt kérdés
Létrehozok egy absztrakt osztályt (Karakter), amiben definiálom az adattagokat (életerő, mentál, stb). Ezután beállítom a gettereket és settereket. Ebből származtatok két osztályt (Játékos és Szörny). A Játékosnál getterekkel be tudom állítani a szükséges értékeket. A Szörnynék viszont fix értéket szeretnék (vagyis az életerő fixen 10). Ezt csak egy setter metódusban tudom megtenni a gyermekosztályban?2014. júl. 1. 09:50
1/7 A kérdező kommentje:
Nyilván a Játékosnál setterekkel állítom be, a getter elírás, bocs.
2014. júl. 1. 09:51
2/7 anonim válasza:
Konstruktorban nem tudod beállítani közvetlenül az adattagot?
3/7 anonim válasza:
(A Szörny osztályod konstruktoráról beszélek természetesen.)
4/7 A kérdező kommentje:
Dehogynem. Csak fogyatékos vagyok :)
2014. júl. 1. 10:19
5/7 anonim válasza:
Nyelv? JAVA vagy C++?
Mivel ugyanazt azt osztályt öröklöd, így bizonyos "változtathatói" tulajdonság megmarad. Azt, hogy fix-en legyen beállítva bizonyos érték, arról neked kell gondoskodni, hogy ne felülírható legyen.
6/7 anonim válasza:
Kedves kérdező!
Milyen nyelven írod? Fontos lenne tudnunk, hogy segíthessünk.
7/7 A kérdező kommentje:
Jobb alsó sarokban ott van, beraktam a Java taget. De kiírhattam volna a szövegbe is, elnézést. Szóval Java.
2014. júl. 1. 10:24
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!