XNA helyett mit használjak (C#)?
Nem egészen válasz a kérdésre, de Unity 3D-nél milyen "no kereskedelem" van?
Még a free verzióval is eladhatsz játékot $100000 éves bevételig. Annyiból meg megveszed az $1500-ért a Pro verziót (akár több példányban is, ha csapatban dolgoztok, ott nincs bevétel limit sem), meg esetleg az Android Pro és egyéb licenceket.
Persze, ez mind elméleti dolog, szépen hangzik, ennél azért bonyolultabb a dolog, de a Unity-s játékokat el lehet adni, nincs ezzel gond. Az már más kérdés, hogy hogyan legális.
SlimDX
DirectX11 is benne van, az XNA-s kód apró változtatásokkal kompatibilis, a különbségek egy replace-el jóformán intézhetőek.
Hátránya: nincs benne az XNA-s content pipeline, ami némileg fájdalmas, és a shaderek használata összetettebb, bonyolultabb (meg a fordításuk is némileg).
Illetve: nem adja meg a kellemes kis keretet induláskor :)
Ha gondolod és érdekel, dobj rám egy privátot, este szívesen megkeresem neked az "XNA-like" keretet amit csináltam hozzá.
(annyit még tegyünk hozzá, hogy VS csak egy IDE, nem alatta futnak a programok :) )
> Valami hasonló keretrendszer kéne, ami fut VS2013 alatt.
kedves kérdező!
Kifejtenéd bővebben a fenti mondatodat kérlek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!