Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Nem akarok programozási...

Nem akarok programozási nyelvet váltani az unity3D miatt miért nem lehet scriptelni benne c++ ban?

Figyelt kérdés

Miért jobb a js,boo,meg a c# scriptelésre én nem értem.

Sokkal gyorsabban futna az egész ha c++ ban is lehetne benne scriptelni.


Nem akarok váltani mert ki nem állhatom a c# nyelvet azért mert magasról lesz*ja a microsoft az egyéb cégek platformjait.És nem is tetszik.


Nem tudjátok bele fogják rakni valamikor?


2014. máj. 9. 00:00
 1/9 A kérdező kommentje:

A legnagyobb probléma az,hogy egy indie motor sem tud az unity helyébe lépni mert annyira tökéletes.

És most jön neki az 5 verziója.Na ha azt kiadják duplán pótolhatatlan lesz de már a 4 verzió is az.


Melyik egyébben van natív 2D támogatás?Melyikbe lehet saját shader scripteket írni?Melyikbe van megvalósítva egy csomó fizika.... pl hinge joint, a hinge csak egy a sok közül.


C++ ra csak olyanokat találok amikbe épp hogy rigidbody meg hinge van ez nagyon kevés az unityhez viszonyítva az 5 verzióba meg nagyon durvák lesznek.


Az nvidia legfrissebb fizikája fogja hajtani,speed tree,valósidejű fények és ez még csak a kezdet.


Miért nem rakják bele a c++ -t? :(

2014. máj. 9. 00:06
 2/9 anonim ***** válasza:

Első mondatodban benne van, hogy miért nem: mert scriptelésre használják, és mint ilyen, interpretálva van. Ezzel egyrészt oda lenne a C++ teljesítménybeli előnye, másrészt a pointerkezelés sem igazán értelmezhető.

C#-ot elég hamar meg lehet tanulni (főleg azon a szinten, ami a Unity-nek kell), és mivel jelen esetben multiplatform motor scriptelésére használod, biztos lehetsz benne, hogy más platformokon is futni fog a szoftvered. (Egyébként Mono és Xamarin projektek lehetővé teszik a .NET-es technológiák más platformokon történő felhasználását.)

2014. máj. 9. 10:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
100%

"Nem akarok váltani mert ki nem állhatom a c# nyelvet azért mert magasról lesz*ja a microsoft az egyéb cégek platformjait"

A játékgyártók/kiadók 90%-a ugyanúgy leszarja más cégek platformjait. Mivel az otthoni számítógépek 90%-án Windows fut, ezért minek szívnának a többivel?

2014. máj. 9. 11:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 iostream ***** válasza:
Próbáltál már C++ fordítót írni? Miért akarna bárki C++ nyelven SZKRIPTET írni? Brutális nagy baromság. A szkriptnyelvek előnye és a C++ sebessége nélkül, nagyszerű választás.
2014. máj. 9. 11:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 A kérdező kommentje:

Idézet: Ezzel egyrészt oda lenne a C++ teljesítménybeli előnye,

-----

Miért is lenne oda,Nem értem?

2014. máj. 9. 16:16
 6/9 anonim ***** válasza:
A C++ azért tud gyors lenni, mert forráskódot lefordítod gépi kódra, azaz közvetlenül a processzor értelmezi az alkalmazás utasításait, nincsenek köztes rétegek. Scriptelés esetén ez nem így van. Ekkor egy interpreter értelmezi a végrehajtandó kódot, így kerül az futtatásra - és gondolom azt nem kell magyarázni, ez miért lassabb.
2014. máj. 9. 16:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 A kérdező kommentje:

Ezt én is tudtam?

Itt most arról van szó,hogy akkor miért nem lehet c++ ban scriptelni benne ha egyszer a c# interptétere miatt lasabb a kód.Miért döntöttek úgy,hogy a c# -t válasszák c++ helyett?

Csak azért mert a c# könnyebb?


Amúgy meg csak is mono 2 verziója használható az unityvel.

A szemétgyűjtőjére meg mindenki panaszkodik.


Nem értem,hogy miért a c# nem csak frissíteniük lesz bonyolult .net 4.0 ra de még egy csomó problémát cet fel a .net ezt valahol egy unity fórumon olvastam már nem tom,hogy hol.

2014. máj. 9. 20:29
 8/9 anonim ***** válasza:

A fától nem látod az erdőt. Script = interpretált. Ha C++-ban programoznád, úgy, hogy natív kódot fordítasz, már nem scriptről beszélnénk.

Egy jó tanács: ha komolyabban akarsz programozással foglalkozni, ne nézz mindent szögnek, csak mert kalapács van a kezedben. Célhoz az eszközt, és nem fordítva.

2014. máj. 9. 20:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:

Te még mindig nem érted... Ha C++-ban scriptelnél, és itt a SCRIPTELÉS!!! szón van a hangsúly, akkor ugyanaz történne; egy interpreter fordítaná le futás közben, gépi kódra a C++ kódot, ergo nem lenne gyorsabb, mint a C#.


Egyébként a Unity-t csak érintőlegesen ismerem, szóval nem tudom, hogyan fordítja/futtatja a C#-ban írt script-eket, de van egy olyan tool a .net-hez, hogy ngen.exe, ami natív kódot csinál a .net-es cuccokból, így aztán már sebességben annyira hangyfasznyira minimális a különbség, hogy nem hiszem, hogy ez lesz a legfőbb gondod.

2014. máj. 9. 20:46
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!