Nem akarok programozási nyelvet váltani az unity3D miatt miért nem lehet scriptelni benne c++ ban?
Miért jobb a js,boo,meg a c# scriptelésre én nem értem.
Sokkal gyorsabban futna az egész ha c++ ban is lehetne benne scriptelni.
Nem akarok váltani mert ki nem állhatom a c# nyelvet azért mert magasról lesz*ja a microsoft az egyéb cégek platformjait.És nem is tetszik.
Nem tudjátok bele fogják rakni valamikor?
A legnagyobb probléma az,hogy egy indie motor sem tud az unity helyébe lépni mert annyira tökéletes.
És most jön neki az 5 verziója.Na ha azt kiadják duplán pótolhatatlan lesz de már a 4 verzió is az.
Melyik egyébben van natív 2D támogatás?Melyikbe lehet saját shader scripteket írni?Melyikbe van megvalósítva egy csomó fizika.... pl hinge joint, a hinge csak egy a sok közül.
C++ ra csak olyanokat találok amikbe épp hogy rigidbody meg hinge van ez nagyon kevés az unityhez viszonyítva az 5 verzióba meg nagyon durvák lesznek.
Az nvidia legfrissebb fizikája fogja hajtani,speed tree,valósidejű fények és ez még csak a kezdet.
Miért nem rakják bele a c++ -t? :(
Első mondatodban benne van, hogy miért nem: mert scriptelésre használják, és mint ilyen, interpretálva van. Ezzel egyrészt oda lenne a C++ teljesítménybeli előnye, másrészt a pointerkezelés sem igazán értelmezhető.
C#-ot elég hamar meg lehet tanulni (főleg azon a szinten, ami a Unity-nek kell), és mivel jelen esetben multiplatform motor scriptelésére használod, biztos lehetsz benne, hogy más platformokon is futni fog a szoftvered. (Egyébként Mono és Xamarin projektek lehetővé teszik a .NET-es technológiák más platformokon történő felhasználását.)
"Nem akarok váltani mert ki nem állhatom a c# nyelvet azért mert magasról lesz*ja a microsoft az egyéb cégek platformjait"
A játékgyártók/kiadók 90%-a ugyanúgy leszarja más cégek platformjait. Mivel az otthoni számítógépek 90%-án Windows fut, ezért minek szívnának a többivel?
Idézet: Ezzel egyrészt oda lenne a C++ teljesítménybeli előnye,
-----
Miért is lenne oda,Nem értem?
Ezt én is tudtam?
Itt most arról van szó,hogy akkor miért nem lehet c++ ban scriptelni benne ha egyszer a c# interptétere miatt lasabb a kód.Miért döntöttek úgy,hogy a c# -t válasszák c++ helyett?
Csak azért mert a c# könnyebb?
Amúgy meg csak is mono 2 verziója használható az unityvel.
A szemétgyűjtőjére meg mindenki panaszkodik.
Nem értem,hogy miért a c# nem csak frissíteniük lesz bonyolult .net 4.0 ra de még egy csomó problémát cet fel a .net ezt valahol egy unity fórumon olvastam már nem tom,hogy hol.
A fától nem látod az erdőt. Script = interpretált. Ha C++-ban programoznád, úgy, hogy natív kódot fordítasz, már nem scriptről beszélnénk.
Egy jó tanács: ha komolyabban akarsz programozással foglalkozni, ne nézz mindent szögnek, csak mert kalapács van a kezedben. Célhoz az eszközt, és nem fordítva.
Te még mindig nem érted... Ha C++-ban scriptelnél, és itt a SCRIPTELÉS!!! szón van a hangsúly, akkor ugyanaz történne; egy interpreter fordítaná le futás közben, gépi kódra a C++ kódot, ergo nem lenne gyorsabb, mint a C#.
Egyébként a Unity-t csak érintőlegesen ismerem, szóval nem tudom, hogyan fordítja/futtatja a C#-ban írt script-eket, de van egy olyan tool a .net-hez, hogy ngen.exe, ami natív kódot csinál a .net-es cuccokból, így aztán már sebességben annyira hangyfasznyira minimális a különbség, hogy nem hiszem, hogy ez lesz a legfőbb gondod.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!