Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Egy mai AAA-s játékban nagyjáb...

Egy mai AAA-s játékban nagyjából mennyi poligon jelenhet meg egyszerre a képernyőn?

Figyelt kérdés
Csak úgy nagyjából szeretnék tisztában lenni az arányokkal. Munkahelyemen az engine amit használunk a programunkban ilyen félmillió poligonnál már fagy, mert betelik a videokártya memóriája. Ez normális dolog?

2014. ápr. 14. 12:00
 1/3 anonim ***** válasza:
Sok.
2014. ápr. 14. 12:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 Tengor ***** válasza:

Hirtelen:

[link]

[link]

2014. ápr. 14. 12:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:

Félmillió poligon real-time rendereléshez kva sok. Okos matematikai trükkökkel persze bizonyos esetekben (vagy bizonyos lemondások mellett) feljebb lehet ezt tornázni. De real-time renderelésnél az a lényeg, hogy a memóriába beleférjen.


Késleltetett renderelésnél a több milliárd poligonnal sem szabad, hogy gond legyen, csak nagyon lassú lesz.

2014. ápr. 14. 12:17
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!