Java BufferedImage repaint?
Adott egy JFrame, benne egy JLabel, ami így jött létre:
JLabel imgLabel = new JLabel(new ImageIcon(image));
image egy BufferedImage, amiben be van setelve néhány darab pixel színesre
Ha az ablak kirajzolása után meghívok bármennyi setPixel() függvényt image-re, szépen kirakja a pixeleket olyan színűre, amilyenre kell.
De ha egy ciklusba írom be ezt a függvényt, amelyik folyamatosan fut, akkor nem csinál semmit, csak ablak resize-ra.
Explicit meghívva a repaint-et Frame-re vagy komponensre szintén nem működik.
A repaint nem EDT-ről hívódik.
(gyakorlatilag egy animáció lenne, de csak akkor repaint-el, ha resize-olok, ami nyilván nem lesz jó)
Hogy lehet ezt megcsinálni? Vagy hogy kellene, ha nem így?
Írd le a kódot, úgy egyszerűbb segíteni!
(ugye a ciklus nem az EDT-n fut?)
Hát a repaint() hol maradt?
Nekem működik, ha betszem a ciklusba.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!