Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Java BufferedImage repaint?

Java BufferedImage repaint?

Figyelt kérdés

Adott egy JFrame, benne egy JLabel, ami így jött létre:


JLabel imgLabel = new JLabel(new ImageIcon(image));


image egy BufferedImage, amiben be van setelve néhány darab pixel színesre


Ha az ablak kirajzolása után meghívok bármennyi setPixel() függvényt image-re, szépen kirakja a pixeleket olyan színűre, amilyenre kell.

De ha egy ciklusba írom be ezt a függvényt, amelyik folyamatosan fut, akkor nem csinál semmit, csak ablak resize-ra.

Explicit meghívva a repaint-et Frame-re vagy komponensre szintén nem működik.

A repaint nem EDT-ről hívódik.


(gyakorlatilag egy animáció lenne, de csak akkor repaint-el, ha resize-olok, ami nyilván nem lesz jó)


Hogy lehet ezt megcsinálni? Vagy hogy kellene, ha nem így?



2014. ápr. 12. 22:57
 1/3 anonim ***** válasza:

Írd le a kódot, úgy egyszerűbb segíteni!

(ugye a ciklus nem az EDT-n fut?)

2014. ápr. 13. 13:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
2014. ápr. 13. 17:08
 3/3 anonim ***** válasza:

Hát a repaint() hol maradt?

Nekem működik, ha betszem a ciklusba.

2014. ápr. 13. 19:00
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!