Hogy Készül egy számítógépes játék?
- Alapötlet kigondolása
- Alapötlet bővítése
- Kezdetleges grafikai látványterv készítése
- Játékmenet részletes kidolgozása
- A szoftver felépítésének megtervezése
- A szoftver implementálása
- Átfogó tesztelés
- Kiadás
Mármint a kérdés helyesen: Hogyan készül egy számítógépes játék?
Vannak játékfejlesztő cégek. Náluk vannak írók, programozók, grafikusok stb. Kitalálnak egy projektet, aztán megvalósítják és eladják. A Diablo 3-on biztosan dolgozott legalább 60 ember.
A Blizzardnak 63 millioba kerult a WOW fejlesztese, keszitese.
Olyan 100 milla korul tippelek a Diablo 3 fejlesztesere.
COD:MW2 is peldaul 50 millaba kerult.
Az adatok amerikai dollarban vannak feltuntetve.
Szerintem :
- kell egy történet,amiről szól a játék
- ötletek
- látványtervek
- játékmotor választása vagy létrehozása
- pár modell grafikai modell,hang effekt stb létrehozása és vele a motor tesztelése
- játék egységekre osztása, mi az ,ami egy pályába tartozik
- egy pálya kidolgozása, tesztelése még nem teljesen történetre szabva, inkább maximumokat figyelembe véve
- ha egy működik, nem akad,akkor egy pálya teljes kidolgozása
- ha működik,akkor a teljes program kidolgozása
- optimalizálás , tesztelés
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!