Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Hogyan kell Free Pascal-ban...

Hogyan kell Free Pascal-ban azt a bizonyos Keyboard Hookot használni?

Figyelt kérdés
Mielőtt írnátok, hogy miért nem nézem/keresem google-n: Kerestem, de valahogy nem értettem meg őket. Kezdő vagyok még ebben a témában, és úgy gondolom, hogy ez egy hasznos dolog amit érdemes megtanulni. Suliban még közel sem járunk itt, de engem foglalkoztat. Remélem lesz olyan ember aki esetleg le tudja írni, és ha bonyolult esetleg el is tudná magyarázni. Köszönöm szépen.

#programozás #iskola #Pascal #Free Pascal #keyhook #keyboardhook
2014. febr. 10. 16:44
 1/9 anonim ***** válasza:

Az élet nem így működik.

Ha érdekel járj utána, foglalkozz vele, próbálkozz.

Az, hogy átfutod egyszer a szemeddel majd jössz ide sírni, hogy nem érted valaki magyarázza el...

Hát így nem is fogsz soha programozni.

2014. febr. 10. 18:01
 2/9 A kérdező kommentje:
Utánajártam, gondolkodtam, de mivel írtam, hogy kezdő vagyok nem jutok vele semmire. Azt se tudom, hogy hogy kell elkezdeni. Iskolában is úgy megy, hogy a tanár megmutatja hogy kell, és onnan megtanulja az illető. Ezt szeretném itt is.
2014. febr. 10. 20:03
 3/9 A kérdező kommentje:
Sokszor átfutnám , utánanéznék, hogy ez mi és miért van, akkor megérteném. De így..
2014. febr. 10. 20:04
 4/9 anonim ***** válasza:
Én nem értek a pascalhoz de efyébként mit nem értesz a kulcsszavakat vagy bonyolult az algoritmus átláthatattlan?
2014. febr. 10. 21:18
 5/9 A kérdező kommentje:
Magát az egészet. Kulcsszavakból se értek sokat és elég bonyolultak azok amiket én láttam.
2014. febr. 10. 22:04
 6/9 anonim ***** válasza:

Mi ebből a tanuláság...?

Hogy az alapokkal kell kezdeni...

2014. febr. 10. 23:20
 7/9 A kérdező kommentje:
Na és akkor ennek mi az alapja?
2014. febr. 11. 14:18
 8/9 anonim ***** válasza:
Hello Worldtől egészen addig, amíg nem érted az itteni fogalmakat, módszereket.
2014. febr. 11. 14:50
 9/9 coopper ***** válasza:

Üdv.