Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Game Maker-ben:0,1 másodpercen...

Game Maker-ben:0,1 másodpercenként lő a karakter?

Figyelt kérdés

Abban kéne segíteni, hogy hogyan lehetne azt megcsinálni hogy az Ak 47 0,1 másodpercenként lőjön.Mert amikor az csinálom hogy:


Glob left button - Create moving object


és akkor csinál objektumot, csak épp egyszerre túl sokat.És amikor berakom a hangot alá, na akkor inkább repülőgép hangot ad, sem mint gépfegyvert. :D Mert egyszerre szól a gépfegyverhang.



2014. febr. 2. 00:43
 1/3 anonim ***** válasza:

Csinálj egy alarm eseményt.

A golyó az alarm eseményére jöjjön létre, ne a bal egérgombra.

2014. febr. 2. 01:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

Az alarm esemény sem segít.


Azt csináld, hogy regisztrálj egy shoot változót, aminek 1-el növeled az értékét, amikor a gomb nyomva van.


Ha a játék sebessége 60 FPS, akkor akkor kell létrehoznod a step eventben az object-et, amikor a shoot változó értéke 6. Ekkor a shoot változót 0-ra állítod.

2014. febr. 2. 12:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:

Nos, megcsináltam, a játék FPS-e 30, de valami miatt nem működik.


-Create-ben van egy "set varible shoot to 0"

-Left Button-ban pedig "set varible shoot to +1 (kipróbáltam a sima 1-et is, de úgy se működött)"

-Step-be pedig "if shoot equal to 3" + "create moving instance cucc" + "set varible shoot to 0"


Mit rontottam el?

2014. febr. 5. 19:34

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!