Game Maker-ben:0,1 másodpercenként lő a karakter?
Abban kéne segíteni, hogy hogyan lehetne azt megcsinálni hogy az Ak 47 0,1 másodpercenként lőjön.Mert amikor az csinálom hogy:
Glob left button - Create moving object
és akkor csinál objektumot, csak épp egyszerre túl sokat.És amikor berakom a hangot alá, na akkor inkább repülőgép hangot ad, sem mint gépfegyvert. :D Mert egyszerre szól a gépfegyverhang.
Csinálj egy alarm eseményt.
A golyó az alarm eseményére jöjjön létre, ne a bal egérgombra.
Az alarm esemény sem segít.
Azt csináld, hogy regisztrálj egy shoot változót, aminek 1-el növeled az értékét, amikor a gomb nyomva van.
Ha a játék sebessége 60 FPS, akkor akkor kell létrehoznod a step eventben az object-et, amikor a shoot változó értéke 6. Ekkor a shoot változót 0-ra állítod.
Nos, megcsináltam, a játék FPS-e 30, de valami miatt nem működik.
-Create-ben van egy "set varible shoot to 0"
-Left Button-ban pedig "set varible shoot to +1 (kipróbáltam a sima 1-et is, de úgy se működött)"
-Step-be pedig "if shoot equal to 3" + "create moving instance cucc" + "set varible shoot to 0"
Mit rontottam el?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!