Unity engine C# script-je miben különbözik a rendes C#-tól? Csak a szintaktika azonos? Mire fordul? Mennyire hordozható?
Figyelt kérdés
2014. jan. 28. 22:16
1/6 anonim válasza:
Wat? Unity-re fordul, Unity-k között többnyire hordozható. Nem egészen értem mi máson akarsz unity-scripteket futtatni.
2/6 anonim válasza:
Olyan nincs,hogy unity c# scriptje.
Nem csináltak egy saját c# nyelvet az unityhez.
Nem létezik két fajta c#.
3/6 anonim válasza:
Azért C# mert ugyan az a nyelv. De nincs mögötte a .net keretrendeszer.
Azért script mert kiegészítő programnyelv, konkrétan a Unity3D enginehez tartozik egy wrapper, ezeket éred el mint C# osztályok, metódusok stb.
A JIT compilere is a Unityben van, ha jól tudom még byte kód sem készül az assetnél. Javítson ki valaki ha tévedek.
4/6 anonim válasza:
De mögötte van az egész pont net is.
5/6 A kérdező kommentje:
No így nagyjából már körvonalazódik! Köszi a válaszokat!
Amúgy ugyanúgy van hozzá Linq, lambda kifejezések, minden referencia objektum ... stb.?
2014. jan. 29. 18:57
6/6 anonim válasza:
Igen, ahogy a #4 es is említette, sok Assembly (szerelvény) mellé került, és persze te is bővítheted.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!