Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Unity engine C# script-je...

Unity engine C# script-je miben különbözik a rendes C#-tól? Csak a szintaktika azonos? Mire fordul? Mennyire hordozható?

Figyelt kérdés

2014. jan. 28. 22:16
 1/6 anonim ***** válasza:
Wat? Unity-re fordul, Unity-k között többnyire hordozható. Nem egészen értem mi máson akarsz unity-scripteket futtatni.
2014. jan. 28. 23:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:

Olyan nincs,hogy unity c# scriptje.

Nem csináltak egy saját c# nyelvet az unityhez.

Nem létezik két fajta c#.

2014. jan. 28. 23:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:

Azért C# mert ugyan az a nyelv. De nincs mögötte a .net keretrendeszer.


Azért script mert kiegészítő programnyelv, konkrétan a Unity3D enginehez tartozik egy wrapper, ezeket éred el mint C# osztályok, metódusok stb.


A JIT compilere is a Unityben van, ha jól tudom még byte kód sem készül az assetnél. Javítson ki valaki ha tévedek.

2014. jan. 29. 11:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
De mögötte van az egész pont net is.
2014. jan. 29. 18:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:

No így nagyjából már körvonalazódik! Köszi a válaszokat!


Amúgy ugyanúgy van hozzá Linq, lambda kifejezések, minden referencia objektum ... stb.?

2014. jan. 29. 18:57
 6/6 anonim ***** válasza:
Igen, ahogy a #4 es is említette, sok Assembly (szerelvény) mellé került, és persze te is bővítheted.
2014. jan. 30. 11:11
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!