Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Az unity-ben az OnGui az...

Az unity-ben az OnGui az metódus vagy valami más?

Figyelt kérdés
És miért van az,hogy az Update metódusban nem használhatom a gui osztályt az OnGui ban pedig igen?
2014. jan. 22. 17:29
 1/6 anonim ***** válasza:

Én nem vagyok egy nagy Unity szaki, de ez:

[link]

szerintem elég egyértelművé teszi, hogy ez egy metódus.

A másik kérdésed nem nagyon értem, mi nem működik pontosan?

2014. jan. 23. 15:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:

Az ongui metódusban használható a gui osztály.

És az van,hogy c# nyelvet használva semmilyen más unitys metódusban például az update() ban nem használható a gui osztály miért van ez?

2014. jan. 23. 20:04
 3/6 anonim ***** válasza:
Most ugyanazt leírtad mint a kérdésben. Tehát konkrétan: mi az, hogy nem használható? Nem tudod példányosítani? Vagy ha valami hibaüzeneted van, akkor azt mutasd.
2014. jan. 24. 10:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:

itt a kód:


using UnityEngine;


public class TestScript : MonoBehaviour {


// Ha itt fut le a kód van error tehát nem fordul le.

void Start() {

//GUI.Button (new Rect (10, 10, 100, 25), "I am a button");

}


// Ha itt van egy error ezért itt sem fordul le.

void Update () {

//GUI.Button (new Rect (10, 10, 100, 25), "I am a button");

}


// Ha itt futtatom le akkor megy minden tökéletesen.

void OnGUI() {

//GUI.Button (new Rect (10, 10, 100, 25), "I am a button");

}


// Ez a saját metódusom így lefordul nincs error,warning de eredmény sincs!

void MyGuiMethod() {

GUI.Button (new Rect (10, 10, 100, 25), "I am a button");

}

}



Ez pedig a hibaüzenet:


NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object

UnityEngine.GUI.Button (Rect position, System.String text) (at C:/BuildAgent/work/d3d49558e4d408f4/artifacts/EditorGenerated/GUI.cs:381)

TestScript.Start () (at Assets/TestScript.cs:6)


Mindig ugyanez a hibaüzenet akkor is ha az Update-ban fut le az a GUI.Button-os sor.Szóval itt nem fordul le.


Csak akkor jó hogyha az OnGUI ba belerakom.Ez esetben működik rendesen.Itt tökéletesen működik.


Ha pedig csinálok egy saját függvényt és ha ebben a saját függvényben futtatom le azt a sort,akkor lefordul és nincs hibaüzenet de az eredmény nem látható tehát nem történik semmi.Nem jön létre a gomb.Itt csak lefordul és nincs warning nincs error de nincs eredmény sem.

2014. jan. 24. 23:14
 5/6 A kérdező kommentje:

Miért van ez így.

Én nekem nem sikerült kibogarásznom a doksiból,hogy miért van ez.


[link]


[link]

2014. jan. 24. 23:19
 6/6 A kérdező kommentje:

És így is jó:

using UnityEngine;


public class TestScript : MonoBehaviour {


void OnGUI() {

//GUI.Button (new Rect (10, 10, 100, 25), "I am a button");

EventUse ();

}


void EventUse() {

GUI.Button (new Rect (10, 10, 100, 25), "I am a button");

}

}


Egy OnGUI ból hívott metódus is használhatja a GUI classt.

2014. jan. 24. 23:52

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!