Mi lehet a baj (python)?
Figyelt kérdés
Letöltöttem egy e-bookot, amiben ez áll:
>>> r , pi = 12, 3.14159
>>> s = pi * r**2
>>> print s
De nálam egy kis szar került a palacsintába:
SyntaxError: invalid syntax (<pyshell#28>, line 1)
másik:
msg= " Mi újság ?"
>>> print msg
SyntaxError: invalid syntax (<pyshell#16>, line 1)
ráadásul a python szerint 10%3=1 10%5=0
python: 3.1.1
e-book: 2003
2009. nov. 27. 23:00
1/7 anonim válasza:
vagy hibás a fálj vagy nem megfelelő progival nyitottad meg.próbáld az adobe reader legújabb verzióját
2/7 A kérdező kommentje:
Vitathatatlan, hogy amatőr vagyok, de mi köze az adobe readernek ahhoz, hogy a python hibaüzenetet ír ki ?
2009. nov. 27. 23:16
3/7 anonim válasza:
ékezetet ne használj, azt nem szereti. és a kerekítés kikapcsolására van vmi parancs, keresd meg az ebookban. én a Gerald Swinnen-félét ajánlom ha nem abból tanulsz. és a scriptek pedig jók. nekem simán működnek 2.6-on
4/7 A kérdező kommentje:
Gerald Swinnen-félét olvasom
2009. nov. 27. 23:26
5/7 A kérdező kommentje:
Sőt, nem is Gerald, hanem Gérard
2009. nov. 27. 23:27
6/7 anonim válasza:
"ráadásul a python szerint 10%3=1 10%5=0"
Valószínűleg azért, mert a legtöbb programozási nyelvben a "%" a maradékos osztást (mod) jelenti. 10-et 3-al osztva a maradék 1, a 10-et az 5-el osztva a maradék 0.
Az tényleges osztás művelete vagy a "div" vagy a "/".
7/7 anonim válasza:
Nekem python 3.2 van, abban a print már függvény lett:
print(s)
print(msg)
szöveg esetén:
print("egyszerű szöveg")
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!