Egy 2D-s játék elkészítéséhez mik szükségesek?
Kimoderálták a kérdésemet, de nem hagyom magam...
Az volt a válaszom, hogy "okosan feltett kérdések". Gondolom, a soros moderátor pimaszkodásnak vélte, de nem annak szántam.
Mi az, hogy 2D-játék? Pasziánsz? RPG? Kell hozzá fizika is? A gép részéről igényel valami különösebb mértékű adatkezelést, stratégiát, mesterséges intelligenciát? Használ-e hálózatot, esetleg egyenesen multiuser?
Nyilván némi igyekezettel össze lehet hordani egy olyan monstrózus készletet, amellyel az égvilágon minden elképzelhető 2D-játék megvalósítható, de biztos, hogy neked arra van szükséged? Hátha egy egyszerűbb játék sokkal kisebb eszköztárral megalkotható -- ehhez viszont az kéne, hogy pontosan tudd, milyen lenne a játék, és azt is, hogy ez miféle részfeladatok megoldását igényli, és ezekkel kapcsolatos konkrét kérdéseket tegyél fel. Azt sem ártana megpendítened, miféle nyelven, milyen programozási gyakorlattal fognál munkához.
Nyilván szükséged lesz egy programnyelvre. Amennyire laikusként meg tudom ítélni, a jelenlegi trend egyértelműen a C-stílusú nyelvek irányába mutat. Legyen mondjuk a C++ vagy c#, például a Visual Studioból működtetve. Kellenek grafikus programok, Gimp+Blender összeállítás nagyjából mindenre elegendő. Végül nyilván hasznos egy játékmotor, válassz egyet:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!