Milyen progik kellenek egy profibb játék elkészítéséhez?
Elsősorban nem program kérdése a dolog. Szerintem alapból szükség van egy 10-20 fős csapatra, akik között van profi informatikus, videógrafikában jártas személy, STB. Amikor ez összeáll, akkor jön a géppark, amit mondanom sem kell a legprofibb számtech. cégek, kimondottan erre a célra fejlesztettek ki. Egyszerü halandó számára ezek a cuccok elérhetetlenek. Nem csak az árát tekintve, hanem kezelését nézve is. vannak emberek akik a fél életüket erre szánták, hogy ilyen játékokat készítsenek. Nekik a pótlásuk nem egyszerü dolog.
ja és még nem beszéltem arról, hogy az elkészítési idő az néhány hónap is lehet. Amikor kész a játék akkor jönnek a profi teszter-ek, akik éjjel-nappal nyúzzák az adott játékot maximális módon. Végül is amikor kimondják rá az igent, azután kerülhet a boltok polcaira.
(sajnos ezután napokon belül a torrent oldalakon is elérhető lesz.)
Hát valahogy így születik egy profi pc-s játék.
Már nem azért, de ha olyan "profik", akkor miért is itt kell kérdezni erről?
Ha csináltatok már játékot, ahogy állítod, akkor nem lenne kérdés, hogy hogyan lehetne profibbat írni.
Az ilyen szintű játékokhoz ahogy első is írta nagy és profi csapat kell. Az itteni kérdésből ítélve ti nagyon messze álltok még ettől.
Na meg nem árt, ha van egy kis anyagi háttér is. (Pár millió elég lehet kezdésnek.)
"ezenfelül az adatvédelemre van egy naon profi módunk, aminek segítségével a játék mappáját halandó embernek elérni lehetetlen"
Na ezt megnézném, mert ha a gép el tudja érni, márpedig neki el kell tudni, akkor a halandó embereknek sem lehet olyan "naon" nehéz dolguk vele.
Miben bizonyultak elégtelennek a szokásos eszközeitek?
Mit kellene tudniuk a programoknak?
"de olyan szintűeket szeretnénk mint pl. battlefield 3, vagy spec ops: the line"
Az ilyen játékokat 100-as létszámú csapat készíti, remélem ezt tudod. Sőt, a projekten dolgozó emberek száma menedzserekkel meg mindenféle vezetőkkel együtt akár a 200-at is elérheti.
Pl. a FEAR 3-ban csak mesterséges intelligencia (AI) programozóból volt NÉGY, ha a játék végén a credits listát végignézed, akkor láthatod. És ez csak AI, hol van még a grafika, effektek, a scriptes logika, hálózati kommunikáció, stb?
Vazze..Kész x'DD Néha néha nagy ritkán amikor van időm felnézni mindig(!!) találok pár ilyen gyöngyszemet x'D Vagy a 16 éves Józsika akar hackerré válni, vagy ugyancsak nagyon komoly ifjak akarnak "játékprogramozók" lenni.. Egyszer, s mindenkorra értsük már meg gyerekek:
1. OLYAN NINCS HOGY JÁTÉKPROGRAMOZÓ!!!! Vagy a grafikai részhez (pl OpenGL, D3D, stb) értesz, vagy nagyon penge fizikai motor író vagy, vagy bármi, ami kell egy game összerakásához, de nem tudsz játékprogramozó lenni.. Átfedések vannak persze, mert a grafikus Pista is biztosan meg tud írni egy labda pattogását, vagy a fallal való ütközését leíró algoritmust, de orientálodni KELL!
2: Nem tudsz nemhogy BF3-at, de kb egy normális COD2-t se írni.. Még ha Te lennél a világ legjobb programozója, és egyedül lealáznád a CERN MI-fejlesztő csapatát, akkor se tudnál, mert: Általában Capture-motion technikával csinálják a mozgások alapját (Nemhiszem, hogy tudod mi az, biztos, hogy nem tanítják az "egyetemen"), és azt nemhogy megvenni, de bérelni is naaaaaaaaaagyon sok pénz. stb, stb, stb. Nem véletlenül csak a nagy cégek adnak ki profi játékokat.. ha olyan hihetetlen penge kódoló vagy, pájázz meg egy állást a Blizzardnál.
Ja és komolyan kíváncsi lennék a régebbi projectjeitekre.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!