Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » A GTA-kat milyen programmal...

A GTA-kat milyen programmal készítették?

Figyelt kérdés
2013. dec. 14. 13:23
 1/10 anonim ***** válasza:
100%
HA megmondom, akkor letöltöd, és csinálsz egy GTA-t?
2013. dec. 14. 13:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:

Sok-sok programozó, sok-sok tudással és idővel, más-más eszközökkel.

Ez kb olyan, mintha az kérdeznéd, hogy egy űrhajót milyen eszközökkel készítenek.

2013. dec. 14. 13:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 A kérdező kommentje:
csinálok csak mond meg!
2013. dec. 14. 13:32
 4/10 anonim ***** válasza:

xD


amúgy a 10 év korhatár azért kellene az oldalra, nem? mostmár tényleg

2013. dec. 14. 13:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
100%

Minden ott van a kellékek menüben:

Jegyzettömb (kódok), Paint (textúrák) és Hangrögzítő (hangok).

:D

2013. dec. 14. 13:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:

# 4/5

ez sem lenne jó mert sajnos a kérdező már több mint 10 éves...

2013. dec. 14. 16:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
Hát c c++ C# meg egy csomó programozással!
2013. dec. 14. 16:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 qaxqaxqax ***** válasza:
100%

mondok néhány példát azért, hogy lásd mennyire butaságot kérdezel. A többiek elég passzív-agresszív módon, de erre akartak rávilágítani: Te sosem fogsz tudni ilyet csinálni, hacsak nem rendelkezel elég tőkével, ahhoz, hogy sok-sok embert pénzelj akik megszervezik az egész elkészítését és el is készítik.

Egy játékhoz, több fajta környezetet használnak és általában ezeket kombinálják, ha tippelnem kell alapjaiban java c c++ c#.. stb

Kellenek 3D objektumok, amiket becuccolhatsz a kódba és leírod, hogy ezek mikor hogy mire, hogyan viselkednek.

Ehhez rengeteg modellező kell, és ezeken belül is sok félére bontható a dolog, mert nem m1 a haj a ruha meg a test dinamikája sem.

Kell design és kell kapcsolat egy csomó mindennel.

Ennél többet most vázlataiban kifejtve tényleg én sem mondok, legyen elég annyi, hogy ezután rossz helyen érdeklődsz, és neked ez nem fog csak úgy menni^^

2013. dec. 14. 17:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:

Úgy 100 milkábol kijön egy ilyen játék! De neked kb na számoljunk


Megtanulási ídő: 10-év (Több mint 10 programozási nyelv)

Alap elkészítése: 5-10-év attol függ mennyit dolgozol

Grafika elkészítése: 10-20 év attol függ mennyit dolgozol

telepítő létrehozádsa: 1-2 évú

símítások: 5-10év


Összesen:40-50 év lenne magadnak összehozni!


Akik csiná

lják a gtá-t profik és több millióan vannak ezért 1-2-év nekik.

2013. dec. 14. 18:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:

Úgy,hogy megtanulod egy játékmotor használatát pl unity3D és egy programozási nyelvet elősször a c++ a 24 órás könyvből majd a c# nyelvet.A c# nem ajánlom egyből ezért c++ tanuld elősször.


Aztán az unity3D program használatát kitanulod egy angol könyvből.


De nem lesz meg hozzá a tudásod hogy mindenben magas képzettséged legyen.


Lényeg,hogy tudd használni egy játékmotor programot érts hozzá meg egy programozási nyelvet profin ismerj.


A többire meg majd szerzel embereket még mert egyedül lehetetlen lenne szerintem.

2013. dec. 15. 01:24
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!