Hogyan hozzam létre adott java metódust gui-ba?
tehát van egy egy nxn-es két dimenziós tömb,amibe vannak tiltott mezők(jelölés:3) , van egy nyúl(jelölés:1) és egy róka(jelölés:2).Nyúl rögzitett szabályok szerint mozog ,róka peddig elkapja.
A kérdés peddig az ,hogyan illetve milyen eszközökkel lehetne megalkotni a pályát java gui-ban úgy, hogy a tiltott mezőket mi teszük be egérkattintás segítséggel, majd ezek után elinditjuk az algoritmust hogy a róka képe elkapja a nyulat.
pl int[][] a=
{1,0,0,0},
{0,3,0,3},
{0,3,3,0},
{0,0,0,2};
v0.1:
- Van nxn gombod egy panelen, és ezen gombok címkéje mondjuk a megfelelő tömbbeli értékek.
- Nyilvántartasz egy 'mode' nevű változót, legyen mondjuk egész. Ha értéke 1, akkor a nyúl lerakás következik, ha 2, akkor a róka lerakás, különben meg mondjuk semmi.
- Az nxn gomb pedig a 'mode' alapján működik. Ha mode=1, akkor az adott gomb a tömb megfelelő elemére teszi a nyulat és növeli a 'mode' értékét. Ugyanígy a rókával.
- Ezen kívül lehet egy "START" gomb, ami azt csinálja, ha a 'mode' > 2, akkor elindít egy szálat, ami lefuttatja az algoritmusodat, persze folyamatosan szinkronizálva a mátrixodat a GUI-val.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!