3D-s játékokban milyen módszerekkel számolják ki, hogy egy lövedék mondjuk benne van-e a hitbox-ban az adott pillanatban? Milyen egyszerűsítési lehetőségek vannak?
Figyelt kérdés
Egy módszert ismerek: Egy adott pontból húzok egy végtelen félegyenest és megnézem hányszor metszi a test kontúrját. Ha páratlan a metszések száma, akkor a pont a testen belül van.
Egyszerűsítésnek lehet használni, hogy előbb a befoglaló téglatestet vizsgálom, ami egyszerű koordináta tartomány ellenőrzés (kb 6 összehasonlítás).
Ezeken kívül tudtok mondani módszereket? Lehetőségeket?
Hogy oldják meg, hogy ezek az ellenőrzések lövedékenként és testenként akár több százszor is lefussanak minden másodpercben? Az rohadt sok számítás.
2013. dec. 3. 17:02
1/1 anonim válasza:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!