Hogyan tudom egy játék forráskódját a grafikával "összevonni"?
Ennyire én már nem vagyok benne,de olyat nem lehet pl. hogy a képnek megad egy értéket, amit egy intervallumon mozgat? Jelen esetben a sakktábla az az intervallum, aminek ugyebár megvannak a paraméterei. Vagy teljesen hülyeséget mondok ? :D
Egy kezdő programozó.
Úgy tudsz "egy fájlt csinálni", hogy MEGÍROD a program grafikus részét: pl. valamilyen esemény bekövetkeztekor egy adott pozícióra kitesz egy képet.
Ilyen nincs, hogy van egy programod (amire kíváncsi lennék), meg egy JPG-d, és ukkmukkfukk egybegyúrod, és úgy működik, ahogy te akarod. A működést te írod meg.
Azt mi vezérli a játékot, ha ennyire fogalmad sincs a megjelenítésrõl?
Mutasd meg a forráskódot, kiváncsivá tettél.
Hohó ez után a kérdés után: http://www.gyakorikerdesek.hu/szamitastechnika__programozas_..
Ahol a változók deklarálása is gondot okozott különösen kíváncsi vagyok a komplett grafikus sakkprogramra, ami azért különösen bonyolult egy területszámításhoz képest. :D
Gondolom az ellenfél mesterséges intelligenciáját is te programoztad le, ugye? :D
Nem a fenét nem nehéz.
Van egy rakat különböző figura, különböző lépési lehetőségekkel.
Figyelni kell a sakkra, mattra, pattra.
Satöbbi, satöbbi.
Persze, én is meg tudnám írni elég hamar, de egy kezdőnek, aki még azt sem tudja mi az a deklaráció, hát megnézem mikor írja meg.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!