Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Call of Duty: Ghosts milyen...

Call of Duty: Ghosts milyen programmozási nyelven van?

Figyelt kérdés

Azon vagyok hogy kitanuljam ezt a fajta programozási nyelvet,mivel valószínűleg majd szervert fogunk indítani pár barátommal,ezért lenne fontos.

A válaszokat előre is köszi!



2013. okt. 18. 22:41
 1/9 anonim ***** válasza:
Tessék?
2013. okt. 18. 23:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
Egyébként valszeg nagyrészt C++-ban van...
2013. okt. 18. 23:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
Másolj be egy sort belőle:)
2013. okt. 18. 23:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:

a szerverindításhoz nem kell programozni tudnod... wtf?!! amúgy sem nyílt a forráskódja, nem tudsz belenézni :D mit számít neked hogy milyen nyelven írták annak a játéknak a kliensoldali progiját amihez te szervert akarsz üzemeltetni? köze nincs egymáshoz a kettőnek

egyébként nagyrészt C++ -ban írják az ilyesmit, de ez neked tényleg nem fontos :D

2013. okt. 19. 01:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:

Öhm...


Szerver indításához miért kell programozni? Van egy kész program, elindítod. Legtöbbször ez egy "Játék neve Multiplayer.exe" (vagy MP) szokott lenni, ami tartalmaz egy Create Game / Host Game opciót. Vagy Activison-ék (vagy kik) nem csináltak hozzá? Nem hiszem.

(Nincs birtokomban a játék.)


Vagy magát a szervert is ti akarjátok megírni? Ha még az üzenetek formátumát ki is találjátok (haha), hogy irányítjátok a konkrét játékot, a megjelenítést? (Nincs API hozzá, legalábbis Google szerint.)


Vagy ti magatok akartok felépíteni nulláról egy teljes játékot, amibe írtok egy szervert is? Ez esetben ti választjátok a programnyelvet, de ha ezt itt kérdezitek meg, elég messze vagytok egy CoD szintű játéktól, amit több tucat ember több hónap alatt hoz össze. Szóval az a "majd" az legalább 5-10 év.


Arról ne is beszéljünk, hogy a programozás nem úgy megy, hogy "kitanulok egy programnyelvet" és akkor már írok egy saját CoD-ot. Nem. Nem a nyelv a lényeg. Hanem a logika, és az elmélet: a szekvencia, elágazás és ciklus fogalmától kezdve, az OOP-n át, a 3D grafika elméletéig (normálvektorok, forgatómátrixok, tükröződés-számítás, stb). (<-- Most a játékfejlesztés felé kanyarítva.) A nyelv csak eszköz.


---


A kérdésedre válaszolva (megkerülve az érthetetlen részeket):

[link]

2013. okt. 19. 01:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:

A kérdés elég értelmetlen, a CoD:Ghosts - ami szerintem elég rossz lesz, meg egyáltalán nézd meg vinni fogja-e a géped.... - az IW Engine legújabb verziójával készül, ami Directx11 API-t használ, és C++ programozási nyelvet...

A szervereket meg nem kell programozni, szerintem, bár én elég noob vagyok e témában.

2013. okt. 19. 06:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
Nem lehet, hogy te a szerver-oldali Script nyelvre gondolsz, amivel modolni lehet (nem láttam még COD szervert, szóval ebbe nem tudom van-e, de a van néhány játék amiben van) akkor valszeg LUA, vagy Pawn, vagy valami saját script nyelve lehet... (hangsújozom, COD szerót még nem láttam)
2013. okt. 19. 09:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 A kérdező kommentje:
A sok ellenszólónak küldöm hogy nem saját codot akarok csinálni és nem 0-ról egy szervert,hanem mondjuk az adott szerveren szövegeket bevágni vagy hasonló nem 5-10 éves dolgokat :)
2013. okt. 20. 13:56
 9/9 anonim ***** válasza:
2013. okt. 22. 15:08
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!