Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Miért nem működik ez a Pascal...

Miért nem működik ez a Pascal Constructor?

Figyelt kérdés

a teljes cuccot le lehet tölteni innen: [link]


(ezzel modelleket lehet "használni" openGL-ben)


namost amikor a következő sorhoz ér a program(a model3DS.pas-ban) :


251: FMaterial[mcount - 1] := FMaterialclass.Create(self);


external: SIGSEGV-et kap, ha kiveszem, akkor


a következő sornál esik hasra:


460: FMesh[acount - 1] := FMeshClass.Create(self); //create


itt egy kicsit nagyobb részlet, (de a file-ban minden benne van):


MAT_MATNAME:

begin

inc(mcount);

setlength(FMaterial, mcount);

FNumMaterials := FNumMaterials + 1;

FMaterial[mcount - 1] := FMaterialclass.Create(self); //ez az a sor

FMaterial[mcount - 1].Name := '';

FMaterial[mcount - 1].Transparency := 1.0;

FMaterial[mcount - 1].HasTextureMap := false;

FMaterial[mcount - 1].HasBumpMap := false;

FMaterial[mcount - 1].HasOpacMap := false;

chrbuf := 1;


utána gondolom nem érdekes már


FreeGLUT-ot használok az OpenGL-hez, és eddig minden jól ment, az eredeti gl3ds-el, csak az kicsit elavult volt, ez a frissített verziója, illetve néhány dolgot még újraírtak benne


jah és itt a constructor-ja:


constructor TBaseMaterial.Create(AOwner: TComponent);

begin

inherited Create(AOwner);

FDifR := 1.0;

FDifG := 1.0;

FDifB := 1.0;

FIsDiffuse := False;

FAmbR := 0.0;

FAmbG := 0.0;

FAmbB := 0.0;

FIsAmbient := False;

FSpcR := 0.0;

FSpcG := 0.0;

FSpcB := 0.0;

FIsSpecular := False;

FShininess:=0.0;

FHasTextureMap := False;

FTransparency := 1.0;

end;


az egész megkapta {$MODE Delphi} direktívát, lehet, hogy az is bekavar, de nem hiszem

alapból nem mindegyik kapta meg, de ez se változtat a helyzeten



2013. aug. 30. 20:56
 1/3 SimkoL ***** válasza:

Hasonló FreeGlut-os gond: http://www.gyakorikerdesek.hu/szamitastechnika__programozas_..


Lehet, hogy neked is a frissített verzió okoz gondot ?

2013. aug. 31. 16:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 SimkoL ***** válasza:
Most nézem, hogy az is a te témád volt :)
2013. aug. 31. 16:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:
igen, sajnos az openGL-hez elég görbe az út, :) mondjuk ennek nem tudom hogy a freeglut-hoz van-e inkább köze, ez inkább valami alap pascalos problematika
2013. szept. 1. 04:57

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!