Melyik programozási nyelvek a legalkalmasabbak 2D-s játékok programozására?
Figyelt kérdés
2013. júl. 23. 17:47
1/5 iostream válasza:
A célodtól függ. Ha alapoktól akarsz dolgozni, akkor minél erősebb a nyelv, annál jobb (scriptnyelvben gondolkozz, Python pl). Ha megfelel egy kész keretrendszer használata akkor az adott keretrendszertől függ, hogy milyen nyelven lehet használni.
Az első linkje, na az nagy baromság ide.
3/5 anonim válasza:
Nem is annyira a nyelv a lényeg, inkább a felhasznált grafikai függvénykönyvtárak. Vannak alacsonyabb (rendszerközelibb) és magasabb szintűek is. Ha választottál könytárakat (library), akkor ahhoz válassz nyelvet.
4/5 anonim válasza:
Ez csak egy példa, amit elsőre találtam, de rengeteg van.
"Gosu is a 2D game development library for the Ruby and C++ programming languages, available for Mac OS X, Windows and Linux."
(#5 voltam.)
5/5 anonim válasza:
vagy unity, ott van miből válogatni(lehet benne 100% ig 2d játékot is csinálni, és nincs úgy elhanyagolva, mint a legtöbb 2d engine, érdemes lehet legalább egy pillantást vetni rá)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!