Az SDL használata tényleg amatőr?
Valaki kötekedett velem, hogy az SDL nem jó, hanem inkább OpenGL-t használjak, de szerintem az illető fogalomzavarban volt.
SDL-el lehet létrehozni magát az ablakot, amiben használni tudom magának az OpenGL függvényeit. Ezenkívül eventeket is kezel, van benne időzítő, na meg hálózati funkciók is, még akkor is, ha külön SDL lib-eket kell linkelni az utóbbihoz.
Vagy most akkor egy Qt jobb? Szerintetek?
"Gyakran használják az OpenGL kiegészítéseként azáltal, hogy beállítják a grafikai kimenetet, illetve egér és billentyűzet bemenetet kezelnek, ami az OpenGL határait terjeszti ki." stb.
A Qt megint más, az főleg ablakos alkalmazásokhoz készített keretrendszer és függvénykönyvtár, ami elfedi az alatta lévő grafikai könyvtárakat vagy hardvert, amik alacsonyabb szintű utasításokat értenek csak. (Pl. X11 virtuális hardver).
Az SDL ennél szélesebb körben használható, bár az alatta lévő más, platformfüggő könyvtárakat használja. (Ld. wiki)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!