Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » C++ nyelvben való programozásb...

C++ nyelvben való programozásban tudnátok segíteni?

Figyelt kérdés
Aki tud C++ nyelvben programozni és tudna segíteni nekem, az lécci írna egy privát üzenetet?

2013. máj. 31. 16:54
 1/5 anonim ***** válasza:
100%

1. feladat

2. meddig jutottál

3. mi nem megy

2013. máj. 31. 17:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
80%

"Ebből a kérdésből nem derül ki, mit szeretne megtudni a kérdező"

"Köszönjük bejelentésed. Moderátoraink amint tudják, ellenőrzik ezt a kérdést."


ez nem egy ilyen oldal, vagy tedd fel a kérdést konkrétan, vagy máshol nézz utána.

Nehogy már mi írjunk neked, hogy "ó ugyan had segíthessünk".

2013. máj. 31. 17:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 SimkoL ***** válasza:
100%

Első mondatra válasz: Igen.

Másodikra: Nem.


A segítségek nyilvánosak, hogy más is segíthessen vagy tanulhasson belőle.

2013. máj. 31. 17:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:

A feladat a következő lenne:

Van egy kockajáték, 3 ember játssza. Mindegyik játékos x zsetonnal indít. A játék során 2 dobott szám kerül kisorsolásra 1-6 között. 5 játékmód lehetséges:

A: mindkettő dobott szám azonos, ez ötszörös zsetont fizet

B: a két szám összege hét, ez szintén ötszörös zsetont fizet

C: A két szám szorzata páratlan, ez háromszoros zsetont fizet

D: a két dobott szám különbsége minimum kettő, ez kétszeres zsetont fizet.

E: passz, ebben a menetben nem vesz részt.

A programot változók segítségével kell megírni.


A programfutás sorrendben:

- A program bekéri, hogy mennyi a kezdőzsetonok száma

- A program egyesével bekéri a játékosok nevét.

- Kiírja az 5 féle módot, valamint kiírja, hogy „xy-nak x zsetonja van” bekéri, hogy melyik játékmódra tesz fel zsetont, majd a feltenni kívánt összeget.

- Sorban bekéri a többi két játékostól is

- Majd megjeleníti a két dobott számot, és eldönti, hogy ki nyert, ki vesztett, és hogy a kör után kinek mennyi zsetonja van. Kiírja, hogy „xy nem találta el” „yx eltalálta” stb.

- Majd indulnak a további körök.

- Ha valaki tippelt, akkor azt írja ki, hogy „xy tippelt”. Ha valakinek a zsetonszáma 0 lesz, vagy alá megy, akkor kiírja, hogy „xy veszített”.

- Addig fut a program, míg egyetlen játékos marad. Ő nyer.

- És azt ki kéne zárni, hogy egy játékos a saját zsetonjainál nagyobbat tegyen fel. Ekkor a program újra kéri a tétet.


Ezeket a ciklusokat lehet használni: if-else, do, while, string, for, srand

2013. máj. 31. 18:53
 5/5 SimkoL ***** válasza:

Elkezdtem neked....


#include <cstdlib>

#include <iostream>

#include <cmath>


using namespace std;


std::string jatekos1, jatekos2, jatekos3;

int kocka1, kocka2;

int kezdoosszeg, zsetonjatekos1, zsetonjatekos2, zsetonjatekos3;

int feltetel, tetjatekos1, tetjatekos2, tetjatekos3;

char menupont;


int dobas()

{

srand((unsigned)time(NULL));

kocka1 = (rand() % 6)+1;

kocka2 = (rand() % 6)+1;

if (kocka1 == kocka2) return (1); // A feltétel

else if ((kocka1 == 7) && (kocka2 == 7)) return (2); // B feltétel

else if ((kocka1 * kocka2) % 2 == 1) return (3); // C feltétel

else if (abs(kocka1-kocka2) <=2 ) return (4); // D feltétel

else return (0); // Egyik sem teljesül

}

int main(int argc, char *argv[])

{

feltetel = dobas();

printf("Kocka 1: %d, Kocka 2: %d, Feltétel: %d ",kocka1, kocka2, feltetel);

system("PAUSE");

return EXIT_SUCCESS;

}

2013. máj. 31. 19:50
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!