Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Hogyan írjak botot?

Hogyan írjak botot?

Figyelt kérdés
2013. máj. 30. 21:32
 1/8 anonim ***** válasza:
100%
Komoly programozói tudás kell hozzá, meg megfelelő ismeretek egy kezdetleges mesterséges intelligencia megírásához. Ha fel kell tenned a kérdést, akkor nem tudod megcsinálni. Marad, hogy fogsz egy ceruzát, és szépen egymás mellé írsz egy b, egy o és egy t betűt.
2013. máj. 30. 21:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
100%

Ha egy ilyen kérdést teszel föl, akkor valószínűleg nincs még meg a kellő tudásod ahhoz, hogy egy botot írj. Csak néhány alap kérdés:

- Ismersz valamilyen programozási nyelvet? Ha igen milyen szinten?

- Milyen játékhoz írnád a botot, milyen szinten?

- Mennyire ismered a programozás logikáját? Milyen programokat írtál már?

- Mennyire lenne bonyolult a bot? - Reagálna a környezet változására? Valamilyen ismétlődő cselekvéssort csinálna, netán csak 20 kattintást ismételne meg? Emberek vagy NPC-k ellen kéne harcolnia?

- A játékban van valamilyen botok elleni védelem? Észleli, ha csalsz? Kitiltanak? Ha igen, akkor hogy tervezed megvalósítani, azt hogy a bot úgy viselkedjen, mint egy ember, és adott esetben az akár 5 (vagy több) éve játszó játékosoknak, és a moderátoroknak se tűnjön fel, hogy nem ember játszik?


Ezek már önmagukban fontos kérdések, de mint azt az első is írja: egy megfelelően működő botot nagyon nehéz elkészíteni.

2013. máj. 30. 21:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
0%

1. Fogsz egy papírt

2. Leírsz egymás után egy B, egy O, meg egy T betűt

2013. máj. 31. 12:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
Először is: milyen botot? Kereső, spam, counter-strike, irc, chat vagy megis milyen botról beszélgetünk?
2013. máj. 31. 15:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:
Online sakkozni tudó botot szeretnék. Matematikus vagyok, de értek kicsit a c++-hez és a pythonhoz. A sakk tábla részeinek felismerése aggaszt elsősorban, nincs hozzá sok öltettem. Tudom, hogy a stratégia százszor nehezebb lesz de azt tudom, hogy hogyan működik. Milyen nyelvet javasoltok?
2013. máj. 31. 16:22
 6/8 anonim ***** válasza:
Azt hittem, hogy te is egy fps játékhoz akarsz botot írni, de ez esetben elnézést kell kérnem. Sajnos ilyen irányú tudásom nincs, de tudom javasolni a prog.hu , illetve a jatekfejlesztes.hu oldalakat. Az utóbbin van is olyan fejlesztő, aki sakk fejlesztésén dolgozik.
2013. máj. 31. 17:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:

"A sakk tábla részeinek felismerése aggaszt elsősorban, nincs hozzá sok öltettem"


Pedig ez a legegyszerűbb része az egésznek igazából.

8x8-as byte tömb, mindegyik pozíción a byte értéke jelöli, hogy milyen bábu van ott. Pl. 0 az üres, 01-től 06-ig rendre világos gyalog, ló, futó, bástya, királynő, király, és mondjuk 11-től 16ig a sötét gyalog, ló, futó, bástya, királynő, király.


Na és innentől jön a nehéz része, az AI :) Bár tanultam egyetemen ilyesmit, de régen volt, meg nem is érdekelt soha, így nem sok gőzöm lenne, hogy kezdjek hozzá, nyilván backtrack-el reménytelen ekkora állapottérben számolni :) De ez már elvileg te tudod :)


Egyébként én C#-ban csinálnám, egyszerűbb, mint C++, kezdőnek pláne. Az ilyen jellegű alkalmazásokban a C++ sebesség-előnye amúgyis is elenyésző.

2013. máj. 31. 17:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim válasza:

Kétféle eljàràs van erre:

A memoryhook alapjan a programod elolvassa a sakk program memoriajat es kulonbozo statementeket injektal bele mintha kattintottal volma stb.


Masik eljaras az image processing amit nem ajanlok :)

2013. máj. 31. 21:57
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!