Visual basic GDI gond, segitetek lécci?
Figyelt kérdés
A helyzet az, hogy elkezdtem egy zenelejátszót írni, minden tökéletesen működött, amíg ki nem kellett cserélnem a procimat egy gyengébbre. A probléma, hogy mikor pl sok képet kell egymás után kirajzolnia (OnPaint), akkor beakad, ilyen például a tekerősáv, a kurzor helyzetéhez képest kiszámolja hogy hova tekerünk, és a megfelelő képet kirajzolva minden MouseMove eventen, szépen működött, de most viszont elég csúnyán beakad. Igen, tudom a gyenge proci a hibás, de ha pl egy Graphics.Fillrectangle-t használok OnPaintben, a kurzor helyére, és ezt minden MouseMove-on, akkor szépen mozok a négyzet/téglalap. A tekerősáv képei egy .dll-ben vannak Resource-ként. Meg lehet valahogy oldani, hogy szépen menjen? Vagy kezdjem el inkább a DirectX-et tanulni?2013. máj. 21. 18:07
1/2 anonim válasza:
Lehet, hogy velem van a hiba de nem értem a problémádat. Egy kicsit tudnál érthetőbben fogalmazni? Lehet, hogy a Double Bufferinget kell engedélyezned de lehet, hogy nem ez a probléma.
2/2 iostream válasza:
Ezt így látatlanban szinte lehetetlen megmondani. Nagyon sokminden ronthatja a teljesítményt. A tekerősáv képeit lehet, hogy lehetne cachelni, lehet maga a kirajzolás ütemezése is el van rontva.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!