Szerintetek milyen fajta játékot irjunk 1 pályázatra kb van még rá 1 évünk, hogy megcsináljuk valami egyszerüre gondoltunk nem akarunk mi mw3-at csinálni csak egy laza kis játékot amivel elintézük a biztos bejutást az egyetemre?
Ugy van hirdetve a pályázat h ha benne leszünk az elsö 3ban ötös átlaggal jutunk be az egyetemre amugy a pályázaton belül van még több kategoria is:
. Oktató programok, amelyek közismereti illetve szakmai tárgyak önálló /konzultáció nélküli/ tanulására alkalmasak.
2. Alkalmazói programok, amelyek a számítógépek széleskörű felhasználását mutatják be. Ebben a kategóriában versenyeznek a szoftvertechnológiai (operációs-rendszer szintű) programok is.
3. Játékprogramok – Ebben a kategóriában a versenyzők saját ötleteik alapján írt játékprogramjaikkal versenyezhetnek. A zsűri elfogad olyan játékprogramokat vagy programrészeket is, amelyeket a pályázó másoktól átvett ötletek alapján fejlesztett tovább. Az a játékprogram is indulhat, amit a versenyző egy, már meglévő játék alapján önállóan fejlesztett, vagy önmaga jelentősen módosított. Ezekben az esetekben fel kell tüntetni az ötlet, ill. a külső program forrását a pályázatban.
4. Megépített (digitális) automata berendezés (hardver) és vezérlése (szoftver).
5. Számítógépes művészeti programok – Ebben a kategóriában, három csoportban, háromféle program versenyezhet:
- számítógépes grafika – egy versenyző legfeljebb 5 pályaművet küldhet be
- számítógépes animáció – egy versenyző legfeljebb 3 pályaművet küldhet be, és az alkotások időtartama nem haladhatja meg a 3 percet
- számítógépes zene (kompozíció, hangzó zeneanyag) egy versenyző legfeljebb 2 pályaművet küldhet be, és a pályaművek időtartama nem haladhatja meg az 5 percet.
6. Számítógéppel támogatott tervezés – Ebben a kategóriában várjuk a különböző CAD programokkal megszerkesztett tervrajzokat, látványterveket, műszaki animációkat.
A zsűri PC kategóriájú gépekre írt programokat fogad el.
A pályázat értékelésénél fontos szempont a program helyessége, alkalmazói programok esetén az emberközeliség, a multimédia és az internetes programoknál a tartalom mellett a látvány.
Az 1-4 kategóriákban a pályázók készíthetnek hagyományos programnyelveken megírt, illetve WEB- alapú pályaműveket. Ez utóbbi esetben a beküldött írásos anyagban jelöljék meg a pályamű Internet címét, esetleg jelszavát.
1. kérdés: miben tudtok programozni? Enélkül nem sok mindent tudok ajánlani.
2. Mit tudok mondani?
Hát csináljatok egy online játékot egy saját grafikai motorral. Ha meg tudjátok oldani, azzal nagyon odavertek a pályázóknak. Mondjuk ehhez nem ártana c-++ban illetve valahonnan szedni egy kis assamblyt néhány résznél. Bár lehet szólóban c++-ban, de akár java-ban is.
Szükséges ismeret matematikában: mátrixok, és egyéb lineáris algebrai cuccok. pl. projekciós mátrix,mátrix transzponálása, mátrix szorzása, mátrix invertálása.
2.) Írjatok egy sima fps játékot unity-s motorral, ehhez c#-ban vagy javascriptben kell tudnotok programozni. Illetve 3d modellező programot kell használnotok( igaz az 1-es pontnál is bl a blindet)
Ezek elég komoly feladatok, de megoldható ha van egy évetek rá, de ha jól megírt kódot csináltok, és jól működik látszódik, hogy komoly matekot használtatok a kialakításakor, a kód jól van optimalizálva adott erőforrásra, akkor esélyes, hogy bejudtok, de közben készüljetek más módon is az egyetemre. Nem hinném ez az egyetlen mód rá.
Maximum 100 pontot adhatnak:)
Kérdéses ettől még hogy felvesznek-e.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!