Hogyan készitsek egy játékot?
Sosem értem ezeket a kérdéseket.
Én kb. 12 voltam amikor kaptam egy C64-et és nagyon tetszett. Én is játékokat akartam írni egyből, szereztem könyvet, hiszen akkor még nem volt net sem. Aztán csináltam labirintusos kaland játékot a végén, persze nagyon kezdetleges volt, de én csináltam magamtól és nagyon büszke voltam rá :)
Persze azóta nem foglalkozom játékokkal de programozási alapnak nagyon is jó volt fiatalon elkezdeni.
De itt a lényeg az, hogy ha tényleg van hozzá affinitásod, akkor utánajársz elkezded és csinálod. Mindig a legegyszerűbbel kezdj és ne izgasson hogy milyen egy profi cucc. Majd ha már csináltál valamit, utána úgyis jobban beleásod magad, amikor már igényesebb leszel és akkor majd megtanulsz jobb/profibb technológiákat.
Fiatalon a lényeg hogy érdekeljen és szórakoztasson, hiszen alkotsz valamit és az mindig jó. Sok sikert!
Huzzá már innen a halál f@szára a f@szt sem érdekelesz jó
van.Nyomorék.
Nincs gond azzal, hogy egyből játékot akarsz készíteni - kell ami motiváljon -, de hamar ráfogsz jönni, hogy ez nem így megy, hiába néz ki egyszerűnek egy játék, a megírása nem egyszerű.
Adnék tanácsokat, de a helyesírásodat, írásod hangvételét nézve nem fog menni. Sok tanulás és precízség kell a modellezéshez, és a programozáshoz is.
"ha a c++ ban irok valamit akkor az ugy van mint a magyar-német szavak hogy olyan mint egy külön nyelv aminek abc je is van?"
:D:D
egyáltalán nem ilyen.
Angol szavak, és rövidítései vannak a legtöbb prognyelvben.
De ezek szerint tényleg nem láttál még kódot.
Így meg felesleges akármit mondanom, nézz utána, aztán..még többet nézz utána :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!