Milyen API-t/Game SDK-t/Gameengine-t használjak? (C/C++/C#/Pascal)
A clanlibet válaszd az nagyon jó.
De bonyolult sokat tudó magas szintű.
Szerintem a legjobb 2D re.
De lehet vele 3D is. De arra inkább talán Ogre 3D.
Egyébként lehagytam, hogy a Java API is jó, lehet, hogy nekiállok az LWJGL, mert jónak, és egyszerűnek tűnik (+platformfüggetlen :D). De nem bírom eldönteni a 3 közül melyik legyen:
Ogre3D - C++
XNA - C#
LWJGL - Java
Legjobban szerintem az Ogre3D menne, mert C++ a kedvencem, és az megy a legjobban.
Az XNA-val az a bajom, hogy nem platformfüggetlen.
Az Ogre3D-val, hogy rendes tutorial-t jelenleg nem találtam.
Az LWJGL-el, hogy noob vagyok Java-ban.
Ogre3d-vel BÁRMIT lehet csinálni, mivel nem game engine, hanem csak egy grafikus motor.
Innentől kezdve azt kezdesz vele, amit akarsz. Írhatsz vele akár 3D-s tervező programot, FPS-t, RPG-t, bármit.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!