Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Melyik API -val lehet leggyors...

Melyik API -val lehet leggyorsabban / legegyszerűbben 2D játékokat írni?

Figyelt kérdés
Lehetőleg C++ -osat, előre is köszönöm!
2012. dec. 4. 15:30
 1/7 anonim ***** válasza:
OPENGL
2012. dec. 4. 15:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
Az jó, egyszerű, de nem rövid.
2012. dec. 4. 16:43
 3/7 iostream ***** válasza:
Na most az OpenGL se nem egyszerű, se nem gyors vele a fejlesztés. Akkor már Direct2D, már ha grafikus API kell.
2012. dec. 4. 17:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim válasza:

iostream(rem. jól írom le) olyan jó am. ,hogy te szinte mindenkinek tudsz választ adni..:d mármint tényleg..szinte mindenhol látom a kommentedet:d

bocsi a kérdezőnek am. ,hogy ezt a számára nem túl hasznos kommentet ideírtam:o

2012. dec. 4. 18:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:
Na akkor arra jutottam, DirectX 2D, vagy OpenGL, melyik az egyszerűbb/jobb?
2012. dec. 4. 19:08
 6/7 iostream ***** válasza:
Az OpenGL kifejezetten 3D-s könyvtár, és kifejezetten alacsonyszintű, a videókártyát szinte közvetlenül cseszegető API. Tehát egyszerűségben mindenképp veri a Direct2D, hogy melyik a gyorsabb? 2D-s játéknál ennek annyira nincs jelentősége. Mindkettő pont elég gyors, sőt.
2012. dec. 5. 10:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 A kérdező kommentje:
Ha DirectX 2D 2D -s, az openGL meg kifejezettem 3D, akkor DirectX 2D -t választom, de még nem biztos...
2012. dec. 5. 18:00

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!