Hogyan tovább? Meg vannak a C++ alapismereteim (Függvények, osztályok, előfeldolgozó, stb. )
Figyelt kérdés
Szeretnék 2D -s játékokat csinálni. Tudom, hogy kell valamilyen API, de még nem tudom melyiket válasszam. Grafikailag olyan játékot szeretnél mint pl.: a plazma burst 2. (www.plazmaburst2.com)2012. dec. 3. 16:24
1/6 iostream válasza:
El kell kezdeni csinálni. Ha már köröket meg sokszögeket ki tudsz rajzolni, akkor van egy grafikád, amögép felépíthetsz minden mást. Grafikus könyvtárnak meg ott a GDI.
2/6 A kérdező kommentje:
Linux -os vagyok, és a GDI nem platformfüggetlen...
2012. dec. 3. 17:39
3/6 anonim válasza:
GDI, mint grafikus könyvtár? Nem 1994-ben vagyunk, iostream. Próbáltál már emberi sebességgel rajzolni GDI-vel? OpenGL kell, vagy DirectX(DirectDraw 2d-hez azon belül)
4/6 anonim válasza:
Neked a tökéletes választás a Qt. Nézz utána, eseményvezérlés, adatbáziskezelés ,mindent megtanulhastz,,ami egy grafikus felületű eseményvezérelt alkalmazáshoz szükséges. Ráadásul c++ nyelven ;)
5/6 A kérdező kommentje:
Találtam egy érdekeset:
Box 2D.
2D API C++ -os.
2012. dec. 4. 06:11
6/6 iostream válasza:
2D grafikához BŐVEN elegendi a GDI. Próbáltam. De ha Linuxon van, akkor Xlib.
A Box2D meg fizikai endzsin, nem grafikus, ha ez nem derült ki számodra, akkor komoly problémáid vannak.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!