Opengl animáció életre keltése hogy? SOS
Nem vagyok nagy guru benne, de a példák alapján, amiket láttam, összeraktam egy egyszerű, haladó mozgást, csak nagyjából a lényeget vázolnám fel:
glpushmatrix()
gltranslatef(0.0, 0.0, változó) // ha jól értelmeztem, egy új koordinátarendszert definiálok erre a szakaszra, és azt mozgatom annak elemeivel együtt itt
ide jönnek a mozgásban résztvevő elemek, ezek elvileg megvannak, pl.:
glcolor3f(akármi);
glpushmatrix();
gltranslatef(...) pozícionálom
glscalef() ha kell
glutsolidakármi(...)
glpopmatrix();
glpomatrix() a végére
a változót bevittem a timerbe feltételestül:
void timer(int value)
{
változó+=0.2;
if (változó==9)
{változó=-9;}
glutpostredisplay
glutTimerFunc(1000, Timer, value+1);
}
mainben visszahívom:
glutTimerFunc(1000, Timer, 1);
mi hiányzik? vagy, ha átlátjátok legalább elméletben ezt az izét, amit felfirkantottam vázlatosan, hol lehet legnagyobb eséllyel a hiba? Minden segítségért hálás lennék!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!