Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Opengl animáció életre keltése...

Opengl animáció életre keltése hogy? SOS

Figyelt kérdés

Nem vagyok nagy guru benne, de a példák alapján, amiket láttam, összeraktam egy egyszerű, haladó mozgást, csak nagyjából a lényeget vázolnám fel:



glpushmatrix()

gltranslatef(0.0, 0.0, változó) // ha jól értelmeztem, egy új koordinátarendszert definiálok erre a szakaszra, és azt mozgatom annak elemeivel együtt itt


ide jönnek a mozgásban résztvevő elemek, ezek elvileg megvannak, pl.:


glcolor3f(akármi);

glpushmatrix();

gltranslatef(...) pozícionálom

glscalef() ha kell

glutsolidakármi(...)

glpopmatrix();



glpomatrix() a végére


a változót bevittem a timerbe feltételestül:

void timer(int value)

{

változó+=0.2;

if (változó==9)

{változó=-9;}


glutpostredisplay

glutTimerFunc(1000, Timer, value+1);

}


mainben visszahívom:

glutTimerFunc(1000, Timer, 1);


mi hiányzik? vagy, ha átlátjátok legalább elméletben ezt az izét, amit felfirkantottam vázlatosan, hol lehet legnagyobb eséllyel a hiba? Minden segítségért hálás lennék!



2012. okt. 21. 13:59
 1/2 A kérdező kommentje:
Ja igen, a gondom értelemszerűen annyi lenne, hogy a cuccos nem hajlandó megmozdulni (miközben dolgozik valahol, valami, különben nem pörögne fel a hűtés...)
2012. okt. 21. 14:00
 2/2 A kérdező kommentje:
megoldódott, csak a programban elfelejtettem c-ben if-et írni, itt meg ne :D
2012. okt. 21. 14:30

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!