Hogyan csökkenthetném az animáció CPU használatát (Adobe Flash)?
No! Az lenne a problémám, hogy ha pl. villámokat szeretnék szimulálni, akkor háttérnek világosodnia kell, amikor a villám lecsap. Hatalmas felületet kell shape tweenezni, és ez rengeteg processzort eszik. Ugyanez a probléma egy ködnél, talán ez a legrosszabb.
Az lenne a kérdés, hogy mivel lehet ezt optimalizálni vagy esetleg bypassolni?
Pl:
- Az összetettebb vektoros ábrákat képpel helyettesíteni. Így nem kell külön megrajzolgatnia azt a képet, amit kitesz a képernyőre.
- Esetleg szóba jöhet még a vektoros ábrák optimalizálása is.
- Statikus animációkból építkezni. A dinamikusan kreált frame-ek sokkal lassabbak. Lehetőleg ezeket ha nem kell, ne transzformáld. (Nagyítás, forgatás nélkül felhasználható módon hozd létre.)
- A cacheAsBitmap-al érdemes kísérletezni. Nagyobb movieclipek esetén sokat tud gyorsítani. Viszont sok kis dinamikusan kreált movieclip esetén akár ronthat is a teljesítményen.
- Az effekteket teljesen felejtsd el, ha erőforrásigényes dolgot csinálsz. Nagyon lassúak.
- A hardvergyorsítás is becsapós lehet. Esetenként nem hogy gyorsítana, de határozottan lassítja a működést.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!