Unity engine objektum másolás? (lent)
Szóval van egy kerítésem amivel nagy területet beszeretnék keriteni.
Egye sével lerakni mindig igen macerás , nincs valami megoldás , hogy pl. egy gombot nyomva tartva arréb huzom és lemásolja magát?
Ha jól értem akkor egyszerű lesz a megoldás: A tárgyat(vagy akár többet is) kijelölöd majd Ctr+C, beillesztés Ctrl+V. Eztán ezt oda teszed ahová akarod. Mozgatás gyorsgomba: W.
Ha nem erre gondoltál, akkor hasznodra lehetnek még a ,,prefabok" készítése. Ez röviden annyit jelent, hogy ha csinálsz a ,,Scene" képernyőn valamit, (teszel bele mindenféle komponenst meg beállítod ahogy szeretnéd), akkor ezt el lehet menteni külön,és később bármikor használhatod. Úgy kell csinálni, hogy jobb gombot használva csinálsz a ,,Project" panelben egy prefabot. Elnevezheted aminek szeretnéd, majd a Scene képernyőn elkészített tárgyad, belehúzod ebbe a prefabba. Ezt utána annyiszor teheted a pályára ahányszor akarod. Eztán elvileg ha valamit változtatsz a prefabban, az változni fog az összes képernyőre pakolt tárgyadnál is, mert másolatok és ez lényege az egésznek. Persze aztán később akadhatnak problémák a játékod szerkesztésének bonyolultságától függően.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!