Hogyan írhatok saját játékmotort?
Fogod magad, leülsz és megtervezed. Ezt követően pedig nekilátsz a kedvenc programnyelveden a terv alapján elkészíteni a játékmotorodat. Ugye milyen egyszerű?
Bővebb információt ebben a témában itt találsz:
http://www.gyakorikerdesek.hu/szamitastechnika__programozas_..
Na akarj sajátot írni, mivel nem fog sikerülni.
Egy ilyet PROFIK CSAPAT csinál ÉVEKIG.
Neked egyedül (azt is beleszámolva, hogy itt kérdezel), legalább 30-40 év kéne, hogy valami használhatót alkoss.
Egyetértek az előzővel.
Igazából sehogy sem írhatsz. Sok ember sok évi munkája van benne.
Mindig vannak itt ifjú titánok, akik majd saját játékot írnak (mert gondolom a motor is azért kell). De gondolj csak bele, egy mai nagy játék költségvetése több száz millió forintnak megfelelő összeg. Színészekkel, motion capture-rel, ezernyi textúrával, zenével, forgatókönyvvel, marketinggel, stb. Hogy te otthon ilyet csinálj, kb. esélytelen.
Meglévő motort használhatsz, de azt látni kell sajnos, hogy a mai világban az egyéni teljesítmények fölött sok szakmában eljárt az idő. Régen, C64-re tudott írni valaki egyedül is játékot. Ma már ez nem megy. Kivéve, és itt a lényeg: flash játékot, mobilos játékot, főleg, ha ötletes, még lehet egyénileg csinálni. De itt már az ötleten és nem a grafikán van a hangsúly.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!