Hogyan kell használni opengl-ben a gluLookAt funkciót?
Itt a kód amit sikerült összehoznom de nem fut le: [link]
Ezt irja ki:
------ Build started: Project: teszt, Configuration: Debug Win32 ------
teszt.cpp
c:\users\bence\documents\visual studio 2010\projects\teszt\teszt\teszt.cpp(25): error C2373: 'gluLookAt' : redefinition; different type modifiers
c:\program files\microsoft visual studio 10.0\vc\include\gl\glu.h(88) : see declaration of 'gluLookAt'
c:\users\bence\documents\visual studio 2010\projects\teszt\teszt\teszt.cpp(44): error C3861: 'gluLookAt': identifier not found
========== Build: 0 succeeded, 1 failed, 0 up-to-date, 0 skipped ==========
Kérlek valaki javítsa ki a kódomat vagy írjon egyet példának de valami nagyon egyszerű 2d kameramozgatást ne szarrábonyolítottat.
teszt.cpp(25): 'gluLookAt' :"redefinition" ...
De a kodban, amit belinkenlel, ott is latszik, hogy egy elöre definialt függvenyt ujradefinialsz (gluLookAt):
void gluLookAt ( GLdouble eyex,
GLdouble eyey,
GLdouble eyez,
GLdouble centerx,
GLdouble centery,
GLdouble centerz,
GLdouble upx,
GLdouble upy,
GLdouble upz );
Ez egy függvenydefinicio, es mivel mar ez a függveny letezik, ezert hibat fog dobni. Szedd ki onnan, es probald ugy.
kiszedtem
a program elindult de nem látom a kirajzolt négyzetemet csak feketeséget
mi lehet a baj?
ez van beállítva tehát látnom kéne:
gluLookAt(0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!