Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Hogyan kell használni opengl-b...

Hogyan kell használni opengl-ben a gluLookAt funkciót?

Figyelt kérdés

Itt a kód amit sikerült összehoznom de nem fut le: [link]


Ezt irja ki:



------ Build started: Project: teszt, Configuration: Debug Win32 ------

teszt.cpp

c:\users\bence\documents\visual studio 2010\projects\teszt\teszt\teszt.cpp(25): error C2373: 'gluLookAt' : redefinition; different type modifiers

c:\program files\microsoft visual studio 10.0\vc\include\gl\glu.h(88) : see declaration of 'gluLookAt'

c:\users\bence\documents\visual studio 2010\projects\teszt\teszt\teszt.cpp(44): error C3861: 'gluLookAt': identifier not found

========== Build: 0 succeeded, 1 failed, 0 up-to-date, 0 skipped ==========



Kérlek valaki javítsa ki a kódomat vagy írjon egyet példának de valami nagyon egyszerű 2d kameramozgatást ne szarrábonyolítottat.


2012. aug. 30. 21:35
 1/2 anonim ***** válasza:

teszt.cpp(25): 'gluLookAt' :"redefinition" ...


De a kodban, amit belinkenlel, ott is latszik, hogy egy elöre definialt függvenyt ujradefinialsz (gluLookAt):


void gluLookAt ( GLdouble eyex,

GLdouble eyey,

GLdouble eyez,

GLdouble centerx,

GLdouble centery,

GLdouble centerz,

GLdouble upx,

GLdouble upy,

GLdouble upz );


Ez egy függvenydefinicio, es mivel mar ez a függveny letezik, ezert hibat fog dobni. Szedd ki onnan, es probald ugy.

2012. aug. 31. 15:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:

kiszedtem

a program elindult de nem látom a kirajzolt négyzetemet csak feketeséget

mi lehet a baj?

ez van beállítva tehát látnom kéne:

gluLookAt(0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);

2012. aug. 31. 16:40

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!