Hogyan írja olyan programot ami képes kezelni a részecske effektusokat?
Tudok programozni c++ nyelven de semmi hasznosat nem találtam a neten erről és még sosem volt dolgom ilyen problémával.
OpenGL használok.
Olyan kéne amibe bele lehet tölteni ezeket az effektusokat és lehet állítani a részecskék számát stb.
Szóval lehet paraméterezni is.
Én még nem tartok itt,hogy ezt megértsem.
De ha nem csak renderelni akarok akkor kell tudnom az OpenGL shader nyelvét?
Én csak egy igen vagy nem et akarok.
Nem. Szerintem megcsinálhatod anélkül is.
Ha a részecskéket pontként jeleníted meg, akkor a megjelenítést az OpenGL végzi, a részecskék mozgását meg a programod számolja ki. Ez meg koordináta és vektoralgebra, amit gondolom a shader kóddal is megcsinálhatnál, ha épp úgy csinálnád.
Viszont ha a neten lévő példákat nem érted, akkor itt nem tudnak neked segítséget adni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!